توافق اردن و رژیم صهیونیستی برای انجام پروازهای تجاری

سیاسی/ بین الملل 5f7f131894986_5f7f13189498a مقامات هواپیمایی کشوری اردن و رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) توافقی را امضا کردند که امکان پروازهای تجاری را از طریق حریم هوایی دو طرف فراهم می‌کند.

این توافق پس از مذاکراتی است که چندین سال به طول انجامید.

در این گزارش آمده است، توافق یاد شده از یک سو، منجر به کوتاه شدن مدت زمان پروازهای میان رژیم صهیونیستی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و شرق دور و نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس به اروپا و قاره های آمریکای شمالی و جنوبی از سوی دیگر خواهد شد. همچنین انتظار می رود منجر به کاهش قیمت سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت شود.

سرعت این مذاکرات پس از انعقاد پیمان صلح میان رژیم اسرائیل و امارات و موافقت عربستان سعودی برای عبور پروازهای مبدا اراضی اشغالی از حریم هوایی آن کشور تسریع شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تسلیت آذری جهرمی در پی درگذشت استاد آواز ایران

پ اکتبر 8 , 2020
سیاسی/ دولت وزیر ارتباطات در صفحه توییتر خود درگذشت محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران را تسلیت گفت. محمدجواد آذری‌جهرمی در صفحه توییتر خود درگذشت استاد آواز ایران محمدرضا شجریان را تسلیت گفت. او همچنین در صفحه اینستاگرام خود نیز پیام تسلیت منتشر کرد و نوشت: «مرغ سحر» پرواز کرد… تسلیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000