محور هراز همچنان مسدود است/ محورهای مواصلاتی ۵ استان بارانی هستند

5f7ead20d0ad1_5f7ead20d0ad3 معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از مسدودیت در محور هراز خبر داد و گفت: شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و البرز هستیم.

سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پل زنگوله، ولی آباد و هزارچم حاکم است و تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: ضمناً محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ جهانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: همچنین شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و البرز هستیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لعنت روحانی به آمریکا فرافکنی است/ دولتی‌ها فهمیدند اشتباه کردند

پ اکتبر 8 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: به طور طبیعی بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها است اما اینکه بخواهیم مطلقا همه مشکلات کشور را با فرافکنی به آمریکا نسبت بدهیم مورد قبول افکار عمومی نیست. ناصر ایمانی در گفتگویی درباره نابسامانی اقتصاد کشور و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000