«سلام سرعت»؛ تاریخ مراسم معرفی احتمالی آیفون جدید اعلام شد 

5f7ddc3979684_2020-10-07_18-48 شرکت اپل اعلام کرد که روز ۱۳ اکتبر مراسمی را به نام «سلام سرعت» (Hi, Speed) برگزار خواهد کرد.

با اینکه در این بیانیه اشاره مستقیمی به موضوع مراسم نشده اما اینطور که از شواهد برمی‌آید به نظر می‌رسد غول دره سیلیکون قصد دارد آیفون جدید را معرفی کند.

انتخاب نام مراسم نیز اتفاقی نیست «Hi, Speed» یا سلام سرعت تداعی کننده «High Speed» یا «سرعت بالا» است.

این بازی کلامی بی‌دلیل نیست. گفته می‌شود که اپل در آیفون جدید از پردازنده گرافیکی پرسرعت A14 استفاده کرده، همچنین این گوشی‌ها قابلیت اتصال به نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) را نیز دارند. بنابراین ترکیب این دو، سریع‌ترین گوشی‌های آیفون را به ارمغان خواهد آورد.

بنا بر سنت، شرکت اپل در مراسم ماه سپتامبر گوشی‌های هوشمند آیفون را معرفی می‌کند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراسم بدون معرفی پرچمدار گوشی هوشمند اپل برگزار شد.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که تاخیر در معرفی آیفون جدید باعث کاهش سود شرکت اپل نمی‌شود. به گفته این کارشناسان همزمانی معرفی گوشی هوشمند جدید با جشن‌های پایان سال میلادی، ریسک مالی شرکت را کاهش می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روحانی: طرح «استفاده ماسک از خانه تا خانه» در تهران اجرا می‌شود

چ اکتبر 7 , 2020
سیاسی/ دولت رییس جمهوری با تاکید بر اجرای طرح استفاده ماسک از خانه تا خانه، افزود: مرحله نخست این طرح از شنبه برای تهران بزرگ اجرا و بنا به ضرورت، ممکن است در دیگر استان‌ها هم اجرایی و عملیاتی شود. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه روسای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000