به استان‌های شمالی نیایید، کرونا جدی است

سیاسی/ مجلس 5f7daa1ec57f7_5f7daa1ec57f9 نماینده آمل در مجلس با تاکید بر این‌که نباید مردم ویروس کرونا را شوخی بگیرند، گفت: از مردم می‌خواهیم در شرایط فعلی و به خاطر سلامتی خود و همنوعانشان از سفر به استان‌های شمالی کشور پرهیز کنند.

رضا حاجی‌پور گفت: متاسفانه بعد از پیک اول شیوع ویروس کرونا برخی از ما احساس کردیم کرونا تمام شده و با آرامش کاذب دورهمی‌ها، مراسم‌ها، گعده‌ها و مهمانی‌ها را راه انداختیم که نتیجه آن شیوع مجدد کرونا و ورود به پیک دوم آن بود. در آن شرایط بیمارستان‌ها پر از مبتلایان به کرونا شد و فشار زیادی به کادر درمان وارد شد.

وی ادامه داد: این روزها دوباره شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا هستیم باید تلاش کنیم که آمار مبتلایان کاهش پیدا کند، پزشکان و پرستاران بسیار به زحمت افتاده‌اند، شاید دلیلش این باشد که ما کرونا را شوخی گرفته و آن را جدی نگرفته‌ایم. این روزها که مصادف با اربعین حسینی است از همه می‌خواهیم تابع تصمیمات ستاد کرونا باشند. همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند هیچ اتفاقی نمی‌افتد که یکسال سفر نرویم تا بحران کرونا سپری شود، قطعا پس از ایجاد حاشیه امن و اعلام آن توسط ستاد کرونا دوباره می‌توانیم مثل گذشته به سفر رفتن و مهمانی رفتن ادامه دهیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: ممکن است بسیاری از ما ناقل کرونا بوده و خودمان اطلاعی نداشته باشیم، اما در سفر و یا مهمانی آن را به دیگران منتقل کنیم پس از مردم می‌خواهیم برای مراعات همنوعان خود به سفر نرفته و شرایط را مدیریت کنند. اگر وضعیت را کنترل کنیم یعنی در خانه‌هایمان مانده و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم می‌توان شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها بود این بدان معناست که به خاطر دل خانواده‌مان نخواهیم سفر برویم. باز هم از همه مردم می‌خواهم به خاطر حفظ سلامتی خود و همنوعان‌شان از سفر به خصوص به استان‌های شمالی کشور پرهیز کنند و ویروس کرونا را شوخی نگیرند که در این شرایط وضعیت بدتر خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توافق اخیر ایران و آژانس، لحظه درخشان در دپیلماسی است

چ اکتبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با یک نشریه سوئیسی با تاکید بر اینکه ایران یک کشور مستقل است، توافق اخیر ایران و آژانس را "لحظه درخشان در دیپلماسی" دانست. "رافائل گروسی" در گفت‌وگو با روزنامه سوئیسی «نویه زوریخر سایتونگ» در پاسخ به این سوال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000