ترامپ از کرونا به عنوان ابزاری برای نمایش خود به عنوان یک ابرمرد بهره گرفت

سیاسی/ بین الملل 5f7da319cc9f6_5f7da319cc9fb یک کارشناس مسائل آمریکا معتقد است، واقعیت این است که ترامپ سال‌ها در رسانه و صنعت سرگرمی آمریکا حضور داشته و می‌داند چگونه شهروندان و مخاطبان را به سوی خود جذب کند.

امیر علی ابوالفتح در ارتباط با ابتلای دونالد ترامپ به کرونا و بازگشت سریع او به کاخ سفید گفت: «واقعیت امر این است که کسی به اطلاعات پشت پرده این موضوع دسترسی ندارد اما در ارتباط با ابتلای ترامپ به کرونا نمی‌توان تردید داشت. اساس فاش شدن چنین دروغی با توجه به فضای حاکم بر واشنگتن که هیچ خبری مخفی باقی نمی‌ماند و نیز با توجه به این‌ تاثیرات کلانی که این بر بر اقتصاد کشور آمریکا برجای گذاشت، می‌تواند به رسوایی بسیار بزرگی تبدیل شود و شانس پیروزی ترامپ در انتخابات در به حداقل ممکن برساند. با این وجود، در ارتباط با اصل بیماری ترامپ نمی‌توان تردیدی داشت اما شخص ترامپ، مشاوران و اعضای ستاد انتخاباتی‌اش این ذکاوت را دارند که بتوانند از این موضوع بهره‌برداری کنند. به قول جان بولتون ترامپ طی سه سال حضور در کاخ سفید تنها اقداماتی را انجام می‌داد که بر انتخابات تاثیر مثبت داشته باشد.»

وی افزود: «بیمار شدن رئیس‌جمهور ابتلای او به کرونا، امری طبیعی است اما مساله این است که ترامپ زا این موضوع بهره‌گیری تبلیغاتی داشت؛ به گونه‌ای که خود را در مقام یک ابرمرد بازنمایی کرد که توانایی شکست کرونا را دارد و به خاطر خدمت‌رسانی به مردم در معرض این بیماری قرار گرفت و از کرونا نترسید و سریعا از بستر بیماری بلند شد تا به مردم امریکا خدمت کند. زمانی این بازنمایی جدی‌تر است که ترامپ با نمایشی هالیودی وارد کاخ سفید شد. واقعیت این است که ترامپ سال‌ها در رسانه و صنعت سرگرمی آمریکا حضور داشته و می‌داند چگونه شهروندان و مخاطبان را به سوی خود جذب کند. در واقع، هدف ترامپ این است که نمادهای قدرت، عظمت و بزرگی را در قالب نمایش‌ توانایی در مواجهه با کرونا را به طرفداران خود نشان دهد.»

ابتلای ترامپ به کرونا، قابل تردید نیست اما.... / ترامپ از کرونا به عنوان ابزاری برای نمایش خود به عنوان یک ابرمرد بهره گرفت / ورود هالیودی ترامپ به کاخ سفید، یک شو تبلیغاتی برای طرفداران‌اش بود / ترامپ در پی رسواسازی دموکرات‌ها با توسل بر افشای ایمیل‌های هیلاری کلینتون است

این کارشناس مسائل آمریکا در بخشی دیگر از گفته‌های خود پیرامون دستور ترامپ برای خارج کردن پرونده ارتباط با روسیه و ایمیل‌های هیلاری کلینتون، بعد زا بازگشت به کاخ سفید، تاکید کرد: «واقعیت امر این است که طی چند سال گذشته یکی از نقاط ضعف ترامپ، ارتباط دادن پیروزی او به روسیه و حمایت‌های پوتین بوده است. اکنون ترامپ قصد در کمتر از یک ماه به انتخابات سوم نوامبر، نتایج این پرونده ها را منتشر کند تا از یک سو، خود را از کانون اتهامات مطرح شده رها کند و از سوی دیگر، اکتبر سورپرایزی باشد علیه حزب دموکرات‌ها. ترامپ امیدوار است با این اقدام فاصله خود با جو بایدن که در نظرسنجی‌ها ظاهرا از او سبقت گرفته را کاهش دهد. در حقیقت، ترامپ قصد دارد با معطوف کردن توجهات به فساد دموکرات‌ها و خطاهای نامزد چهار سال پیش آن‌ها، ورق را به نفع خود برگرداند؛ هر چند بر این باور هستم این پرونده نمی‌تواند تاثیر چندانی بر رای مردم بگذارد؛ زیرا موضوعاتی دیگر همانند تورم، مقابله با کرونا در اولویت قرار دارند.

امیر علی ابوالفتح، در بخشی دیگر از گفته‌های خود در ارتباط با مناظر میان مایک پنس و کاملا هریس، معاونان ترامپ و بایدن، گفت :«مایک پنس نماینده دولت مستقر است که باید از عملکرد دولت دفاع کند و مشکلات را نیز توجیه کند لذا به نظر می‌رسد هریس در موقعیت اپوزیسیون مطالبه‌گرتر و منتقدتر ظاهر شود اما در سوی مقابل، مایک پنس نیز با توجه به اینکه علایق شخصی و تمایلات سیاسی‌اش به سوی محافظه‌کاری و اونجلیست‌ها است، احتمالا در مباحث اجتماعی و اخلاقی یشتر مباحثه را با هریس خواهد داشت. احتمالا پنس مواضع هریس در ارتباط بی اعتقادی به خداوند، بی‌بندوباری، سقط جنین و بنیان خانواده را به چالش فرا می‌خواند. در ضمن به نظر می‌رسد با توجه به محدود بودن مناظره، احتمالا دیگر حوزه‌ها همانند عرصه اقتصادی، امنیت و سیاست خارجی نیز مورد بحث و مشاجره قرار می‌گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سفر ماجراجویانه تام هنکس با دختر نوجوان

چ اکتبر 7 , 2020
تنها سه ماه پس از دیده شدن تام هنکس در فیلم «گرین‌هوند» یا «سگ تازی»، اولین تریلر از فیلم جدید وی با عنوان «اخبار دنیا» دیده شد. کلیپی یک دقیقه‌ای دیروز از سوی یونیورسال پیکچرز منتشر شد تا نشان دهد تام هنکس در فیلم جدیدش در چه فضایی سیر می‌کند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000