جاده های شمالی کشور “دو طرفه” است

5f7d8960496e7_5f7d8960496e9

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی شمال کشور (هراز، چالوس و …) در مسیر رفت و برگشت "دو طرفه" است و پلیس هیچ گونه محدودیتی را به صورت "یکطرفه" اجرا نمی‌کند.

سردار سید تیمور حسینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا با توجه به تعطیلات پایانی هفته در جاده های شمالی کشور محدودیتی اعمال می شود یاخیر ؟ با اشاره به تصمیم نهایی مبنی بر عدم انجام راهپیمایی اربعین حسینی اظهارکرد: مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال هیچ زائری امکان تردد از مرزهای ایران به عراق را ندارد.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس راه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام حضور یافته و تمهیدات و اقدامات لازم را جهت ممانعت از تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه انجام داده اند. خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم با پلیس هستیم. معدود افرادی هم که به دلیل بی اطلاعی در مسیر حرکت به سمت این مرزها بودند، به سمت مبدا بازگردانده شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان اظهار کرد: با وجود وضعیت قرمز استان‌های شمالی، پلیس هیچ گونه محدودیت ترافیکی به شکل یک طرفه کردن در این ایام اعمال نمی کند. محورهای مواصلاتی شمال کشور (هراز، چالوس و …) در مسیر رفت و بازگشت "دو طرفه" است و پلیس هیچ گونه محدودیتی را به صورت "یک طرفه" اجرا نمی‌کند اما با توجه به شرایط حساس و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه می کنیم هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زلزله تهران یک حادثه بین‌المللی خواهد شد

چ اکتبر 7 , 2020
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، وقوع زلزله شدید در تهران را در ابعاد یک حادثه بین‌المللی توصیف کرد. اسماعیل نجار، در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان‌های معین تهران در زمان زلزله که به صورت ویدئو کنفرانس، گفت: تهران کلانشهری با گسل‌هایی متعدد است که اگر خدایی نکرده بعضی از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000