ادعای اریک ترامپ: پدرم مسیحیت را نجات داد!

سیاسی/ بین الملل 5f7d978000845_5f7d978000847 فرزند سوم رئیس جمهوری آمریکا در جریان مصاحبه‌ای رادیویی مدعی شد که پدرش به معنای واقعی کلمه مسیحیت را از گزند دموکرات‌ها که تلاش می‌کنند در بحبوحه شیوع کرونا کلیساهای سراسر این کشور را تعطیل کنند "نجات" داده است!

اریک ترامپ حزب دموکرات را به عنوان "حزبی بی‌دین" محکوم کرده و گفت: دموکرات‌ها می‌خواهند با بستن کلیساها در بحبوحه پاندمی کرونا به مسیحیت حمله کنند، در حالی که آنها در این دوره تمامی فروشگاه‌های نوشیدنی‌های الکلی را باز نگه می‌دارند.

وی افزود: «دونالد ترامپ از متمم دوم قانون اساسی محافظت کرده و به معنای واقعی کلمه مسیحیت را نجات داده است. منظورم این است که دموکرات‌ها یک جنگ تمام‌عیار علیه دین و مذهب در آمریکا به راه انداخته‌اند. این حزب دموکرات است که به یک حزب بی‌دین و کافر تبدیل شده است. آنها می‌خواهند به مسیحیت حمله کنند، آنها می‌خواهند کلیساها را ببندند اما با باز بودن فروشگاه‌های نوشیدنی‌های الکلی مشکلی ندارند. اما می‌خواهند تمامی کلیساها در سراسر کشور را ببندند.»

اریک ترامپ در جریان این مصاحبه که پیش از اعلام ابتلای دونالد ترامپ به کووید-۱۹ ضبط شده و دوباره در رسانه‌های اجتماعی پربازدید شده است، از دستاوردها و موفقیت‌های پدرش نام برده و گفت: دونالد ترامپ نسبت به بقیه انسان‌ها قدرت و توان بیشتری دارد.

کاربران توییتر از این اظهارت اریک ترامپ متعجب شدند و برخی از آنها به یک گزارش از اوایل سپتامبر اشاره کردند که در آن ترامپ طرفداران مسیحی‌اش را مورد تمسخر قرار داده و گفته بود: آیا می‌توانید این … را باور کنید؟

برخی دیگر از کاربران توییتر ضمن رد این اظهارات اریک ترامپ گفتند: جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هر یکشنبه به کلیسا می‌رود و یک کاتولیک معتقد است.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی مورخ پنج سپتامبر به کتاب مایک کوهن، وکیل شخصی سابق ترامپ اشاره کرد که در آن گفته بود: «ترامپ پس از دیدار با گروهی از رهبران برجسته پروتستانی که برای او در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ میلادی دعا کردند گفته بود که آیا می‌توانید این … را باور کنید؟ آیا می‌توانید افرادی را که به این … باور دارند، باور ‌کنید؟»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تحریک مصری‌ها و سوری‌ها توسط نتانیاهو در سالروز جنگ ۱۹۷۳

چ اکتبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اظهار نظر درباره شکست عرب‌ها از این رژیم در جنگ ۱۹۷۳ به تحریک مصری‌ها و سوری‌ها پرداخت. بنیامین نتانیاهوبا اشاره به جنگ ۱۹۷۳ میان عرب‌ها و این رژیم، اظهار کرد: علی‌رغم موضع ضعیف‌مان در ابتدای جنگ، اما معادلات را به نفع خود تغییر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000