درخواست ۱۸ نماینده برای تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

5f7d924ddee12_2020-10-07_13-32 یک عضو هیات رئیسه مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه خبر داد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: درخواست من و ۱۷ نفر از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از مجتمع فولاد مبارکه تحویل هیات رئیسه شده که برای بررسی به کمیسیون تخصصی مربوطه ارجاع خواهد شد.

وی افزود: بررسی دلایل کاهش حجم صادرات، عملکرد مالی انتصابات خلاف قانون، افزایش هزینه های تولید، توزیع رانت، انعقاد قراردادهای پر ابهام، پرداخت حقوق های نجومی و مداخلات متعدد مدیریت در فرآیند خرید در مجتمع فولاد مبارکه و کلیه شرکت های زیر مجموعه از سال ۹۷ تا کنون از محورهای این تحقیق و تفحص است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجتمع فولاد مبارکه از سال ۹۷ با مشکلات بسیاری مواجه شده است، گفت: برخی تخلفات و سوء مدیریت و همچنین فسادهای احتمالی در انعقاد قراردادها از جمله دلایل بروز این مشکلات است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیکنان پرسپولیس سهام‌داران بانک گردشگری شدند

چ اکتبر 7 , 2020
در روزها و ماه‌های اخیر همه ما شرایط سخت و پراسترسی را تجربه کردیم. بیماری کرونا به قدری در زندگی ما تاثیرگذار بود که با آسیب‌های جانی و مالی زیادی روبرو شدیم. در روزها و ماه‌های اخیر همه ما شرایط سخت و پراسترسی را تجربه کردیم. بیماری کرونا به قدری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000