شناسایی سه هزار پروژه گردشگری در کشور/ دشت نور مهم ترین و برندترین پروژه گردشگری کشور

سیاسی/ مجلس 5f7d74d1796c8_2020-10-07_11-27 نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در حاشیه بازدید از مجتمع تفریحی، توریستی دشت نور اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها و مزیت های استان مازندران در بحث گردشگری است.

به گزارش سایت خبری قلم ما، ولی الله فرزانه در حاشیه بازدید از مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور که به مناسبت هفته گردشگری انجام شد،اظهار کرد: حدود سه هزار نقاط دیدنی با جاذبه های گردشگری در مازندران شناسایی شد که می‌تواند بعنوان مناطق جاذبه های گردشگری استان مازندران شناخته شود و هم در بحث اشتغالزایی و هم در بحث ارتقای درآمد خانوار نقش مهمی داشته باشد.

وی در ادامه با تقدیر از برادران سیروس کبیری سرمایه گذاران مجموعه تفریحی توریستی دشت نور این پروژه را یکی از مهم ترین و برند ترین پروژه های گردشگری در استان مازندران دانست و افزود: تجهیز کردن این مناطق برای ما مهم است چرا که با وجود داشتن پارک‌های جنگلی فراوان در این منطقه متاسفانه تجهیز نیست،ولی این مجموعه روی آن کار شده و زحمت کشیده شده و باید گفت دشت نور یک منطقه نمونه گردشگری در کشور است.

نماینده مردم نور بیان کرد:آمریکا نمیخواهد ما برای مردم رفاه ایجاد کنیم ولی این احداث این مجموعه های تفریحی و توریستی تحققی برای رفاه و آسایش مردم است و از این بابت از برادران کبیری و خانواده بزرگوارشان تقدیر میکنم.

وی گفت: هر گردشگری که به این منطقه می آید هزینه میکند و در آماری که از سال‌های قبل داریم هر گردشگر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان هزینه می‌کند که اگردر استان مازندران 10 میلیون گردشگر دارد چقدر گردش مالی آن میشود و یا ۵۰ تا ۶۰ نفر گردشگر داخلی و یا 5 یا 6 نفر گردشگر خارجی یک شغل ایجاد می‌کند.

فرزانه با بیان اینکه سرمایه گذاران این پروژه در راستای اشتغالزایی گامهای موثری برای مردم این منطقه برداشتند گفت:این مجموعه یکی از جاذبه های مهم گردشگری در استان مازندران و شهرستان نور است و هم برای شهرستان ما مفید است و هم برای برندی ملی است.

وی گفت:در غرب مازندران ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنیم هر چند گلوگاه،بهشهر و ساری هم جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در شهری از استان مازندران مجموعه های تفریحی،گردشگری دارد.

این مسئول در ادامه بیان کرد:ما از مجموعه های تفریحی زیادی دیدین کردیم ولی این مجموعه با توجه به تجهیزات و امکانتی که دارد نمره 20 به آن میدهم چون سبب ایجاد جذب گردشگران فراوانی در این منطقه میشود.

وی در خصوص بازدیدازمجموعه تفریحی توریستی گفت: من به عنوان نماینده شهرستان باید نسبت به داشته ها و دارایی های شهرستان خودم آشنا باشم و این ها هم بعنوان دارایی ها و داشته های شهرستان محسوب میشوند.

نماینده مرم نور ادامه داد:در این وضعیت اقتصادی کشور ،اشتغال و رفاه مردم برای ما بسیار مهم است و ما به عنوان قانون‌گذار حتما از سرمایه‌گذارانی که نقش تاثیرگذاری در توسعه و اشتغال منطقه دارند حمایت میکنیم، ما در جلسه‌ کمیسیون برنامه و بودجه جلسه ای با وزیر گردشگری داشتیم که بحث های حمایتی مطرح شد و از آقای وزیر خواهش کردیم تا آژانس های مسافرتی ما ضعیف عمل می کنند تورهای مسافرتی باید بیایند و مازندران را ببینند و از این مجموعه ها حمایت کنند نا گردشگری داخلی را رونق ببخشیم.

فرماندار شهرستان نور:
سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بهترین نوع سرمایه گذاری است

دکتر شادمان دربازدید از مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد و دیگر مسئولین انجام شد اظهار کرد:سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بهترین نوع سرمایه گذاری در میان همه سرمایه گذاری ها است.

فرماندار نور گفت:سرمایه گذاری در این حوزه بدلیل حضور گردشگران داخلی و خارجی میتواند ارزآوری بالایی داشته باشد.

وی افزود:شهرستان نور بدلیل داشتن تنوع آب و هوایی و وجود مواهب الهی همچون دریا و جنگل فرصتی بینظیر برای سرمایه گذاری است.

فرماندار نور با تقدیر از برادران سیروس کبیری گفت:دشت نور در دل فرصت ها، گردشگری شهرستان نور را رقم زده است و سرمایه گذار محترم در این منطقه باعث ایجاد اشتغال،رونق اقتصادی و جذب گردشگر شده است.

سرمایه گذار مجموعه تفریحی،توریستی دشت نور:

دشت نور ظرفیت میزبانی از تیمهای پرسپولیس و استقلال را دارد

وحید سیروس کبیری نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار حمایت از مسئولین شهرستانی را داریم گفت:تا کنون تقاضاهای زیادی برای ایجاد کمپ های تیم های ورزشی در رشته‌های مختلف برای استفاده از این مجموعه و تاکنون هم میزبان خیلی از ورزشکاران در رشته مختلف در این مجموعه بودیم که با بازدیدی که دوستان از این مجموعه داشتند تنها کمبود آن را استخر دانستند که ما در حال رفع این کمبود هستیم و مجموعه آبی ما تا فروردین سال آینده راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل این مجموعه گردشگری در ادامه افزود: ما می‌توانیم میزبان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرستان نور باشیم و قطعا حضور این تیم ها میتواند جاذبه های گرشگری شهرستان را بیشتر رونق دهد و اگر مسئولین محترم شهرستان نور بتوانند برای احداث زمین فوتبال به ما کمک کنند و زمینی در اختیار ما بگذارند یا به ما اجاره بدهند قطعا کار سریع تر رونق میگیرد و ما می‌توانیم پذیرای تیم های فوتبال در شهرستان باشیم و اقتصاد شهرستان را هم بهبود ببخشیم.

سیروس کبیری با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این مجموعه اشتغالزایی برای مردم منطقه است گفت: در حال حاضر۷۰ نفر بطور مستقیم در این مجموعه فعالیت میکنند و با تکمیل این پروژه شاهد اشتغالزایی ۴۰۰ نفر خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن معرفی مجموعه دشت نور گفت: این مجموعه در سه فاز و در زمینی بمساحت ۳۵ هکتار در کنار دریاچه ای به وسعت 4 هکتار و بر گرفته شده از خاص ترین تکنیکهای معماری و فنی روز جهان با چشم انداز زیبای کوه و جنگل در قالب چندین طرح،ماهیگیری، باشگاه سوارکاری ، سالن اسپا و ماساژ ، باشگاه بدن سازی ، زمین مینی گلف ، قایق سواری ، کافی شاپ ، زمینهای تنیس ، زمین فوتبال چمن ، زمین فوتبال کوچک ، زمین بسکتبال ، زمین والیبال فرصتی بینظیر را برای گردشگران رقم میزند.

سرمایه گذار پروژه دشت نور با اشاره به ساخت یک هزار واحد اقامتی این پروژه خاطرنشان کرد:تا کنون ۱۲۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است و ۳۰۰ واحد هم در حال ساخت است و مابقی واحدها هم به مرور زمان ساخته خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : سایت خبری قلم ما

پست بعدی

ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون تومان رسید

چ اکتبر 7 , 2020
ارزش واقعی سهام عدالت نسبت به حدود دو هفته پیش کاهشی بوده است. اتفاقی که هرچند نوسانات بازار سرمایه در آن بی تاثیر نیست اما توقف برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت به دلیل افزایش سرمایه نیز دخیل است. پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000