نامه ۲۰۰ فعال حوزه حجاب به مدیر تلویزیون علیه مهدی نصیری مدیر اسبق روزنامه کیهان

5f7d500fb9934_5f7d500fb9936 ۲۰۰ فعال حوزه حجاب، علیه مدیر اسبق روزنامه کیهان به مدیر تلویزیون نامه نوشتند.

روزنامه کیهان نوشت: جمعی از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف خطاب به معاون سیمای سازمان صدا و سیما عنوان کردند: شجاعانه مقابل برنامه‌های ضد حجاب و تعالی زن بایستید.

در این نامه که به امضای ۲۰۰ نفر از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف رسیده، خطاب به سیدمرتضی میرباقری، با ‌اشاره به طرح آمار ‌اشتباه در حوزه حجاب در یکی از برنامه‌های سیما، آمده است: در عوض القای سیاه‌نمایی و نمایش غیرواقعی وضعیت زنان، به چهل سال درخشش بانوان این سرزمین در مسیر رشد و آزادی و کرامت آنها اشاره می‌شد و حضور اجتماعی و صعود چهل ساله آنان که در سایه‌سار حجاب و عفت زنان این سرزمین که نظام اسلامی بستر آن را فراهم کرده است، تبیین می‌گردید؟ درخششی که امثال به اصطلاح روشنفکرنماها و کارشناسان زاویه‌دار از انقلاب برگشته و شبه اپوزیسیون چشم دیدن و زبان گفتن آن را ندارند.

چگونه است فرزندان و برنامه‌های انقلابی به کوچکترین خطا یا موضع‌گیری مخالف مزاج مدیران (حتی خارج از قاب آنتن)، از رسانه ملی حذف می‌شوند اما حاتم بخشی از جیب فرهنگ و ارزش‌ها تمامی ندارد؟! اگر غرور مدیریتی و انتقادناپذیری‌ها را کنار بگذاریم قطعا با بصیرت خواهیم دریافت که هیچگاه بازی در زمین دشمن به نفع ما تمام نشده است.

برای حل مسئله حجاب و ارتقاء آن لازم نیست به سرهنگ‌ها بتازید! بلکه باید پاسخ وضعیت فعلی را از سازمان‌ها و ارگان‌های عریض و طویل فرهنگی و حقوقدانانی جویا شوید که وضع موجود حاصل برنامه‌های زاویه‌دار هنری و فرهنگی آنهاست.

گفتنی است مهدی نصیری مدیراسبق کیهان اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در مخالفت با حجاب اجباری ،آمارهایی از وضعیت بدحجابی ارائه کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وعده‌ای از اهالی بهارستان برای آرامش بازار خودرو تا ۳ هفته آینده

چ اکتبر 7 , 2020
در حالی که سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آماده‌سازی طرحی برای ساماندهی صنعت خودرو و فروکش کردن التهابات قیمت‌ها تا سه هفته آینده خبر می‌دهد، یک مقام وزارت صنعت می‌گوید: برخی از بخش‌های این طرح، قابل اجرا نیست. در دوره دهم مجلس طرحی برای ساماندهی صنعت و بازار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000