چه‌کسانی نگران سلامت ترامپ هستند؟

سیاسی/ بین الملل 5f7d3e5e844bf_2020-10-07_07-34 کرونای دونالد ترامپ بسیاری را نگران کرده است. به‌ویژه آنها که با طناب پوسیده او، به قعر چاه سیاست رفته‌اند.

از نگران‌ترین چهره‌ها شاید بنیامین نتانیاهو باشد که در داخل اراضی اشغالی منفور است و در محیط بین‌الملل تنها به اعتبار ترامپ به تندروی‌هایش ادامه داده و رویای تبدیل بیت‌المقدس به پایتخت اسرائیل را در سر می‌پروراند.

به جز او، امرای نامحبوب امارات و بحرین که پاس گل انتخاباتی به ترامپ دادند و با عادی‌سازی روابط با اسراییل، خشم ملت فلسطین را به جان خریدند، نگران هستند که مبادا ترامپ بمیرد و آنها تنها بمانند.

وابستگان سیاسی به ترامپ، چه اپوزسیون خارج‌نشین ایرانی که هوادار تحریم و فشار حداکثری است تا از مردم ایران انتقام بگیرد و چه اپوزسیون کشورهای مستقلی چون ونزوئلا هم از مرگ ترامپ براثر کرونا ترس دارند.

همه ثروتمندان و تجار آمریکایی که در دوره ترامپ از معافیتهای مالیاتی برخوردار شدند یا مافیای اقتصادی در جهان که به یُمن سیاستهای ترامپ بازار سیاه ایجاد کردند هم دغدغه زنده ماندنش را دارند.

با این وجود طیف گسترده ای از ملتها که ترامپ آنها را در فشار قرار داد تا به سود و اعتبار شخصی برسد، برایش این روزها آرزوی سلامتی نمی‌کنند…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آزارهای زنان زیر پوست شهر

چ اکتبر 7 , 2020
یک فعال حقوق زنان اظهار کرد: زنان معمولا گرایش بیشتری به وسایل نقلیه عمومی دارند و بیشتر عابران پیاده نیز زنان هستند لذا مطابق یافته‌های علمی، راهکارهای لازم برای برقراری احساس امنیت زنان در جامعه را فراهم کنند. فریده طه اظهار کرد: گروهی بر این باورند که ناامنی جامعه برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000