پیش‌بینی مخاطبان خبرفوری: ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکاست / نظر شما چیست؟

سیاسی/ بین الملل 5f7c7105d84e4_2020-10-06_16-58 نظرسنجی کانال خبرفوری نشان می‌دهد از نظر مخاطبان خبرفوری، در رقابت میان ترامپ و بایدن، دونالد ترامپ شانس بیشتری نسبت به جو بایدن برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ دارد.

انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا به مرحله حساسی رسیده است. از یکسو ابتلای ترامپ به کرونا آینده انتخابات را مبهم کرده و از سوی دیگر سورپرایز اکتبر ممکن است بر نتیجه انتخابات اثر بگذارد.

فعلا نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد بایدن بیش از ترامپ شانس پیروزی دارد اما نظرسنجی کانال خبر فوری نتیجه‌ای متفاوت دارد.

در نظرسنجی خبرفوری که بیش از ۶۱هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، ۴۰درصد رای دهندگان به پیروزی ترامپ رای داده و تنها ۲۶درصد به رقیب دموکرات او رای داده‌اند.

نکته جالب اینجاست که ۳۴درصد دیگر رای‌دهندگان معتقدند فرقی میان پیروزی هیچ‌یک از اینها نیست.

شما در این‌باره چه فکر می‌کنید؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم اصلاح شده برادران لومیر/ ویدئو

س اکتبر 6 , 2020
فیلم «جنگ با گلوله برفی» که برادران لومیر سال ۱۸۹۶در فرانسه گرفتند، رنگی شده و با سرعت و کیفیت اصلاح منتشر شده است. برادران لومیر به عنوان مخترعین سینما از حیث تولید تصویر متحرک و پایه‌گذاری اولین نمایش عمومی در سالن نمایش سینما به شکل امروزی، اولین کسانی هستند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000