سالروز تولد ساره بیات مبارک!

5f7c44f5d34d0_5f7c44f5d34d3 ساره بیات در سالروز تولدش و در صفحه اینستاگرام خود به شایعه ازدواجش واکنش تندی نشان داد.

ساره بیات نقش‌های متعددی را تاکنون بازی کرده است. او اگرچه کمتر در تلویزیون دیده شده اما برای مخاطبان سینما نامی آشناست.

ساره بیات در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد. او از سال 1380 وارد‌ تئاتر شد.

تبریک تولد کوروش تهامی به ساره بیات با این عکس و متن

ساره جان مهربان تولدت بسیار مبارک امیدوارم همیشه درخشان و خوشحال باشی

واکنش ساره بیات به شایعه ازدواجش

انتشار شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و زندگی چهره ها همیشه درگیر آن است. خبر جدیدی مبنی بر ازدواج ساره بیات در فضای مجازی منتشر شد و باعث شد این بازیگر سرشناس سریال عاشقانه با انتشار پستی نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد.

ساره بیات درباره این خبر در اینستاگرامش نوشت:انسان های قوی، در مسیر تعالی و پویایی، رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی توجه به نظرات پوچِ دیگران ادامه می دهند. در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت می برند.

آنها به اراجیف انسانهای بد طینت لبخند می زنند و همواره کار خودشان را می کنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و بیمار، در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگیِ خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بی فایده است. ما زندگیِ خودمونو می کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می کنین. شاید وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم☺ و البته که حتما رویِ صحبتم با تعداد محدودی بیکارِ. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

این فیلم مجموعاً بیش از 51 جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که برخی آن را جزو 11 فیلم برتر سال 2111 خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است.

سینمایی های ساره بیات

1397 رحمان 1400 منوچهر هادی

1397 لابیرنت امیرحسین ترابی

1396اتاق تاریک‌ روح الله حجازی

1395زرد مصطفی تقی زاده

1395بیست و یک روز بعد سید محمدرضا خردمندان

1395لابی‌ محمد پرویزی

1394آااادت نمی کنیم ابراهیم ابراهیمیان

1393محمد رسول الله مجید مجیدی

1393ناهید آیدا پناهنده

1393خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن

1392خواب زده ها فریدون جیرانی

1392ساکن طبقهٔ وسط شهاب حسینی

1392فصل فراموشی فریباعباس رافعی

1392 لامپ 100 سعید آقاخانی

1389جدایی نادر از سیمین‌ اصغر فرهادی

1385مقلد شیطان‌ افشین صادقی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش ۵۰ درصدی هزینه بهداشت خانواده‌ها در سال کرونا

س اکتبر 6 , 2020
با یک حساب و کتاب سرانگشتی می‌توان با وجود رشد سریع قیمت‌ها و تشدید فشار کرونا از افزایش ۵۰ درصدی هزینه‌های درمانی خانوارهای کشور تا پایان سال جاری سخن گفت. شاید اگر آمار هزینه و درآمد خانوار‌ها را به رئیس‌جمهور نشان دهیم و بگوییم که حدودا هفت سالی است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000