ناراحتی شدید شهین تسلیمی از مصاحبه اخیرش/ او تکذیب کرد

5f7c1e98706f3_5f7c1e98706f6 شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون، مصاحبه اخیرش را در خصوص آرایش غلیظ بازیگران تکذیب کرد.

شهین تسلیمی مصاحبه اخیرش که در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد و گفت: مصاحبه ای اخیراً منتشر شده است که خودم هم حتی از شنیدن آن ها تعجب کردم و البته به شدت ناراحت شدم. در این مصاحبه به نقل از من بیان شده که " در سینما به ما می گویند، لاک بزنید، موی خود را بیرون بریزید، مجبورمان می کنند آرایش غلیظ انجام بدهیم. وضعیت حجاب در سینما و شبکه نمایش خانگی درست نیست و به قول معروف شورش را درآوردند" و کلی مطالب کذب دیگر….

شهین تسلیمی در آخر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اصلا مگر همچین چیزی ممکن است، مگر بازیگرها بچه هستند که بخواهند آن ها را مجبور کنند؟! تمام این ها را کاملا تکذیب می کنم. متاسفانه برخی خبرنگارها برای مطرح کردن خودشان به دنبال حاشیه درست کردن برای بازیگرها هستند، در صورتی که سابقه کاری من نشان می دهد، همیشه از حاشیه فاصله گرفتم.

بیشتر بخوانید: شهین تسلیمی: مجبورمان می‌کنند در آثار سینمایی لاک بزنیم و آرایش غلیظ کنیم

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجسمه‌های زشت و عجیب و غریب ستاره‌ها/ از مایکل جکسون تا رونالدو

س اکتبر 6 , 2020
تندیس‌ها این قدرت را دارا هستند که یک موجود فانی را جاودانه کنند و این اطمینان را می‌دهند که نسل‌های آینده آنچه را که باید، به خاطر می‌سپارند. انسان‌ها قرن هاست که برای تجلیل و یادبود قهرمان های ملی خود به خلق مجسمه و یادمان های آنها روی آورده اند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000