اینستاگرام‌ ۱۰ ساله شد/ رونمایی از قابلیت‌های جدید

5f7c293670fb0_5f7c293670fb2 اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی، تمامی استوری‌های منتشر شده در سه سال اخیر رو به صورت تقویم و بر روی نقشه به کاربران نشان می‌دهد.

امروز 6 اکتبر اینستاگرام رسماً 10 ساله شد، کمپانی فیسبوک این سالگرد را با معرفی ویژگی های جدیدی که به منظور تشویق کاربران به خوش برخورد بودن با یکدیگر طراحی شده‌اند، اولین دهه از عمر این برنامه را جشن گرفت.

به گفته این کمپانی، تیم اینستاگرام در حال گسترش هشدارهای درون برنامه‌ای خود است که سعی می‌کند به کاربران، هنگام ارسال نظر ناخوشایند هشدار دهد. قابلیت‌ مقابله با اذیت‌ و آزارهای اینترنتی نه تنها به کاربران در مورد نظرات ناخوشایندشان تذکر می‌دهد تا در ان‌ها تجدید نظر کنند، مرتباً نظرات آن‌ها را چک می‌کند که اگر به صورت مکرر قوانین اینستاگرام را نقض کردند، پس از هشدار‌های لازک حساب کاربری آن‌ها را مسدود کند. همانند به روزرسانی‌های پیشین ضد اذیت و آزار، اینستاگرام همچنان از ارسال نظرات منفی به کاربران جلوگیری نخواهد کرد، اما پیش از ارسال پیام آزاردهنده از آن ها می‌خواهد تا در متن پیام خود تجدید نظر انجام دهند،

اینستاگرام همچنین برای کاربرانی که مورد اذیت و آزار اینترنتی قرار می‌گیرند قابلیت‌هایی را در نظر گرفته است. برای مثال اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که بتواند پیام‌هایی مشابه با پیام‌های گزارش داده شده را تشخیص و محدود کند.

اینستاگرام همچنین ویژگی نقشه عکس خود را باز به اپلیکیشن خود بازگرداند، این ویژگی که در سال 2016 توسط اینستاگرام از پروفایل کاربران حذف شد بار دیگر با فرمتی متفاوت‌تر از انچه بود به پروفابل کاربران باز می‌گردد. از تفاوت‌های نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی این قابلیت می‌توان به این اشاره کرد که در نسخه جدید، نقشه عکس‌ها به جای نمایش به دیگران به بخش آرشیو استوری‌های اینستاگرام منتقل می‌شود.

می‌توان گفت نقشه جدید خصوصی خواهد بود، بنابراین شما نمی‌توانید از آن برای نشان دادن سفرهای خود به کسانی که شما را دنبال می‌کنند استفاده کنید، اما انتظار می‌رود بازگشت این قابلیت حتی با فرمت جدید باعث ایجاد رضایت در کاربران قدیمی شود که ورژن اصلی این قابلیت را بیاد دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مشکل تنفسی ترامپ/ ویدئو

س اکتبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل این ویدئو نشان می‌دهد که ترامپ در تنفس دچار مشکل است. او باوجود ابتلا به کرونا، ماسک را از صورتش برمی‌دارد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000