اخطار نهایی به دو ایرلاین بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

5f7c12514f087_5f7c12514f08a در راستای ضرورت اجرای مقررات ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی و شکایت مسافرین از پروازهای دو شرکت هواپیمایی ، آخرین اخطار به این شرکت ها ابلاغ شد.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در راستای ضرورت اجرای مقررات ابلاغی این سازمان در خصوص رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی در پروازها و گزارش وزارت بهداشت مبنی بر شکایت مسافرین از پروازهای دو شرکت هواپیمایی و با توجه به تذکرات سازمان، آخرین اخطار به این شرکت‌ها ابلاغ شد.

در صورت استمرار عدم رعایت مقررات ابلاغی مندرج در شیوه‌نامه ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری، ضمن لغو کلیه مجوزهای پروازی، نسبت به ارجاع تخلفات شرکت‌های مذکور به مقام قضائی اقدام خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نخستین تظاهرات در الجزایر از زمان شیوع کرونا

س اکتبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل با وجود ممنوعیت تظاهرات در الجزایر به دلیل شیوع کرونا، شهرهای مختلف این کشور صحنه تظاهرات مردمی به مناسبت سالروز حوادث پنجم اکتبر ۱۹۸۸ است. تظاهرکنندگان ممنوعیت مطلق راهپیمایی‌ها و تجمعات به دلیل شیوع کرونا را به چالش کشیده و خواستار آزادی بازداشتی‌های خیزش مردمی شدند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000