۲ درصد خانه‌های اعلامی وزارت راه خالی است

5f7b350ebf5dd_5f7b350ebf5df معاون سازمان امور مالیاتی گفت: از فهرست ۱۰۹ هزار خانه خالی تنها ۲۵۷۴ مورد قطعی است و مابقی مشکوک بوده و مالکان هنوز وضعیت آن را تعیین تکلیف نکردند.

هادی خانی معاون فناوری سازمان امور مالیاتی کشور امروز در شبکه خبر با اشاره به ارائه فهرست خانه‌های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت مالیات طبق قانون مالیات‌های مستقیم، اظهار داشت: داده‌های ارسال شده بررسی کردیم، ۲۵۷۴ خانه خالی در لیست محرز شده است. حدود ۱۰۵ هزار خانه خالی که پیامک از سمت وزارت راه و شهرسازی به مالکان آنها ارسال شده، هنوز تعیین تکلیف نشده است. اگر این اتفاق بیفتد، به داده‌ها و آمارهای دقیق‌تری دست پیدا می‌کنیم.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به این سوال که وزارت راه و شهرسازی عنوان کرده بود، ۱۰۹ هزار خانه خالی قطعی است با رد این موضوع گفت: به عنوان خانه خالی قطعی به ما داده نشده است. فقط ۲۵۷۴ خانه‌های خالی نهایی شده را داریم و تلاش می‌کنیم که آدرس دقیق بگیریم تا بتوانیم ارزش‌گذاری صورت بگیرد.

وی ادامه داد:‌ رکورد داده‌ها نشان می‌دهد که این داده‌ها مشکوک به خانه خالی هستند و هنوز از سمت مالکان اطلاعات تکمیل نشده و باید تعیین تکلیف شود که متولی آن وزارت راه و شهرسازی است.

هفته گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی از ارائه لیست ۱۰۹ هزار خانه خالی به منظور بررسی و دریافت مالیات به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است. به نظر می‌رسد این داده‌ها همچنان کیفیت لازم برای اجرای قانون را ندارد و رفت و برگشت داده و اظهار نظر‌ها بر این موضوع صحه می‌گذارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سهم ٨٢ درصدی «همراه اول و مخابرات» در اجرای پروژه «هوشمندسازی مدارس کشور»

د اکتبر 5 , 2020
با حضور رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و از طریق ویدئوکنفرانس ٧۶ هزار مدرسه به اینترنت پرسرعت متصل شد. بزرگترین هلدینگ ارتباطی ایران با هدف بسط عدالت آموزشی و تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به شبکه یادگیری، ۶٢٧۶۴ مدرسه شهری و روستایی را به «اینترنت پرسرعت» متصل کرد. گروه «مخابرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000