۵ آزمایشگاه از فهرست تشخیص کرونا خارج شدند

۵ آزمایشگاه از فهرست تشخیص کرونا خارج شدند

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، فهرست جدید آزمایشگاه های غیر دولتی دارای مجوز انجام آزمایش تخصصی تشخیص مولکولی کووید ۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک سمیعی، گفت: در این فهرست با اضافه شدن ۱۰ آزمایشگاه خصوصی، تعداد آزمایشگاه های مورد تایید به ۱۲۱ آزمایشگاه رسیده و آزمایشگاه هایی که بنا به تشخیص دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه مجاز به پذیرش و انجام آزمایش تشخیص مولکولی برای مسافران برون مرزی هستند، ۷۶ آزمایشگاه اعلام شده است.

وی افزود: همچنین، ۵ آزمایشگاه بر اساس گزارش معاونت های درمان دانشگاه های خود و یا به دلیل عدم کسب امتیاز لازم در آخرین مهارت آزمایی، موقتاً تعلیق شده و یا از لیست پذیرش مسافران برون مرزی حذف شده اند.

سمیعی گفت: با ارسال نامه ای با امضای معاونین درمان و بهداشت وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به جمع آوری آمار، اطلاعات و ارزیابی عملکرد روزانه آزمایشگاه های غیردولتی مجاز به انجام آزمایش تشخیص مولکولی کووید ۱۹ شده اند و نتیجه مثبت آزمایش ها باید برای پیگیری لازم به معاون بهداشت هر دانشگاه اعلام می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

اعتراضات لبنانی‌ها نسبت به بی تفاوتی مسئولان درباره عاملان انفجار بیروت

د اکتبر 5 , 2020
سیاسی/ بین الملل ده‌ها لبنانی بعد از گذشت دو ماه از انفجار بیروت، در پایتخت تجمع کرده و از سکوت مقامات این کشور درباره عاملان این حادثه انتقاد کردند. ده‌ها لبنانی به مناسبت گذشت دو ماه از انفجار بندر بیروت در پایتخت تجمع کرده و خشم خود را نسبت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000