شناورهای اقیانوس‌پیما به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود

سیاسی/ دفاعی 5f7af4882bedf_5f7af4882bee2 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: به زودی شناور اقیانوس‌پیما برای حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

سردار رمضان زیراهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تجهیزات نیروی دریایی سپاه در بعد شناوری، پهبادی و موشکی به‌روز است.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ در مقابله با آمریکا در خلیج فارس تصریح کرد: در صورت اشتباه و خطای محاسباتی دشمن، پاسخ دندان‌شکنی به آنان داده می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: هفته گذشته ۱۸۸ فروند پهپاد به سازمان نیروی دریایی سپاه الحاق شد که این مهم یک ظرفیت برجسته و ویژه محسوب می‌شود.

زیراهی اضافه کرد: پهپاد شناسایی و تهاجمی سپاه را یک ظرفیت منحصربه‌فرد در غرب آسیا است و اکنون نیروی دریایی سپاه دارای انواع و اقسام راکت، شناورهای موشک‌انداز، موشک‌های ساحل به دریا و دیگر تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی مجرب است.

آمادگی نیروی انسانی و تجهیزاتی سپاه

زیراهی با بیان اینکه پهبادهای یادشده توسط متخصصان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع ساخته‌شده است خاطرنشان کرد: به زودی شناور اقیانوس‌پیما برای حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها به سازمان نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود.

وی بابیان اینکه آمادگی نیروی دریایی سپاه در ابعاد نیروی انسانی و تجهیزاتی بسیار بالا است افزود: اگر دشمنان ایران اسلامی دست به خطا بزند و اشتباه محاسباتی کنند، رزمندگان اسلام به‌شدت با آنان برخورد می‌کنند.

زیراهی اظهار داشت: سردار شهید نادر مهدوی به هم‌رزمانش در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی در خلیج فارس ضربات مهلکی به استکبار جهانی وارد کردند که این روز به نام روز نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده است.

تحرکات دشمن رصد می‌شود

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز رشادت و حماسه‌آفرینی شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در مقابله با آمریکا در خلیج فارس خاطرنشان کرد: به‌پاس مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و عملیات مقابله به مثل در خلیج فارس که رزمندگان استان بوشهر نقش برجسته‌ای در مقابله با آمریکا داشتند برنامه ویژه‌ای اجرا می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اجرای ۱۶ برنامه ویژه تجلیل از حماسه‌آفرینی شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در ۱۶ مهر خبر داد و بیان کرد: گل باران محل شهادت این رزمندگان و رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه و برنامه‌های گوناگون دیگری در مناطق استان بوشهر برگزار می‌شود.

زیراهی با اشاره به تحرکات شناورهای بیگانه در خلیج فارس تأکید کرد: تمام تحرکات دشمنان در خلیج فارس توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی سپاه رصد می‌شود و این نیرو در آمادگی بالای عملیاتی قرار دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خرید هاست و ثبت دامنه

د اکتبر 5 , 2020
در این مطلب، می خواهیم انواع هاست را تشریح نماییم اما قبل از آن، باید بدانیم هاست چیست؟ بسیاری از افراد که با سایت کار می کنند، با کلمه هاست برخورد داشته اند و کاربرد آن را می دانند. امروزه هاست ها، نقش مهمی در سایت ها دارند. سرور چیست؟ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000