درگذشت مداح پیشکسوت تهران در آستانه اربعین

5f7ad7ff44a61_5f7ad7ff44a63 نوحه‌خوان پیشکسوت و مداح مبارز دهه ۴۰ شمسی، بامداد امروز در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

عبدالله ملاباقر که در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، سابقه مبارزاتی و دستگیری توسط رژیم پهلوی را داشت، بامداد امروز دوشنبه ۱۴ مهر و در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی که از بیماری قلبی رنج می‌برد و بارها در بیمارستان بستری شده بود، این بار نیز در اواخر هفته گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شد، اما از عصر دیروز و در پی تشنج ناگهانی به کما رفت و سرانجام در سحرگاه امروز و در آستانه اربعین حسینی، دعوت حق را لبیک گفت.

این نوحه‌خوان پیشکسوت اهل تهران، مداح ثابت هیأت قدیمی ثامن‌الائمه (ع) تهران و منزل او، در ایام عزاداری، به ویژه اربعین حسینی، محل اجتماع سوگواران اباعبدالله علیه‌السلام بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش قیمت تخم مرغ نداریم

د اکتبر 5 , 2020
رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: روند تامین مواد اولیه با ثبات نبوده و تولیدکنندگان معتقدند برای آن‌ها مقرون به صرفه نیست که این موضوع در ستاد تنظیم بازار کشور در حال بررسی است، البته قرار نیست تخم مرغ گران‌تر شود، یدالله صادقی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000