رسیدگی فوری به تخلفات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا

سیاسی/ قضایی 5f7ae468d3162_2020-10-05_12-46 سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد قانونی سریع با متخلفان عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

محمدرضا مرادی حقگو افزود: سرپرستان و مدیران واحدهای قضایی و ستادی در مورد نحوه، چگونگی و ترتیبات اجرایی مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص کارکنانی که شیوه‌نامه‌های مزبور را رعایت نمی‌کنند؛ متخلفان را به معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان تهران معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است برای اجرای تشریفات قانونی، مفاد بخشنامه و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نحو مقتضی به اطلاع همه کارکنان اداری رسانده شود.

پیش از این ۲۹ تیر سال جاری، «جواد ناصریان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور اعلام کرد: هرگونه تخطی از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ابلاغیه و پروتکل‌های مربوط یا کم کاری و سهل انگاری در این رابطه، تخلف اداری محسوب می‌شود.

ناصریان با اشاره به ابلاغیه ای که به استانداران سراسرکشور، روسای مراکز و سازمان‌های تابعه صف و ستاد وزارت کشور، ارسال شده است، افزود: براساس این ابلاغیه، نحوه اعمال قانون با استفاده از همه ظرفیت های قانونی و همکاری مؤثر قوه قضاییه و نیروی انتظامی در حوزه ارائه دهندگان خدمات دولتی و اداری و ابلاغ اجرای پروتکل ها به عنوان دستور اداری و برخورد برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود.

معاون وزیر کشور اظهارداشت: کل مدیران ستاد مرکزی، استانداری‌ها، سازمان‌های وابسته اعم از ستادی و صف، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران کل استانی و شهرستانی ثبت احوال موظفند به محض ابلاغ مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (کووید ۱۹) پروتکل‌ها، دستور العمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع مسئول، ضمن ابلاغ آنها به بخش‌های مربوطه و کارکنان تحت مدیریت، تمهیدات لازم را به منظور اجرای مؤثر و دقیق آنها فراهم سازند.

رییس جمهوری نیز روز شنبه ۱۲ مهر سال جاری در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که وزارت کشور، وزارت بهداشت، کمیته‌های امنیت اجتماعی و بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به افرادی که از خانه خارج می‌شوند و ممکن است کارمند اداری یا صاحب کسب و کار هم نباشد، اگر زدن ماسک را مراعات نکردند، جریمه شوند.

روحانی درباره نحوه جریمه کردن افرادی که در سطح جامعه ماسک نمی‌زنند، گفت: میزان جریمه هفته آینده مشخص می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری شد

د اکتبر 5 , 2020
سیاسی/ قضایی برادر قاضی منصوری از انتخاب علیزاده طباطبایی به عنوان وکیل اولیای دم خبر داد. برادر غلامرضا منصوری اظهار کرد: سید محمود علیزاده طباطبایی را به عنوان وکیل اولیای دم خانواده منصوری انتخاب کردیم. وی افزود: ایشان از طرف اولیای دم به عنوان وکیل در رسیدگی به پرونده برادرم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000