بازیگر سیاهپوست فیلم‌های اسپایک لی به قتل رسید

5f7ad773c9ca2_5f7ad773c9ca3 توماس جفرسون بیرد بازیگر چندین فیلم از فیلم‌های اسپایک لی در آتلانتا به قتل رسید.

پلیس آتلانتا تأیید کرد که توماس جفرسون بیرد در این شهر کشته شده است. او ۷۰ ساله بود.

شنبه پلیس آتلانتا گزارشی مبنی بر زخمی شدن فردی را دریافت کرد که با وجود رسیدن نیروهای اورژانس به محل او بر اثر جراحت ناشی از چندین گلوله به پشتش جان باخت.

بازرسان پلیس در حال کار روی این پرونده هستند و اعلام کرده‌اند اطلاعات آن‌ها هنوز در مرحله ابتدایی است و باید تحقیقات جلو برود تا بتوان نتیجه‌ای گرفت.

بیرد بازیگر چند فیلم اسپایک لی بود که «کلاکرز»، «سوار اتوبوس بشو»، «فریب‌خورده»، «شی- راک»، «دختر ۶»، «تابستان رِدهوک» و «خون شیرین مسیح» از جمله آنها هستند.

وی در فیلم‌های دیگری هم بازی کرده بود که «بهترین‌های بروکلین» ساخته آنتونی فوکوا، فیلم زندگی‌نامه‌ای ری چارلز با عنوان «ری» با بازی جیمی فاکس و فیلم «منفجرش کن» به کارگردانی اف گری گرِی از جمله آنها هستند.

اسپایک لی با درگذشت این بازیگر در اینستاگرام یاد وی را گرامی داشت و نوشت: واقعاً متأثرم که باید خبر قتل تراژیک برادر عزیزمان توماس جفرسون بیرد را که شب پیش در آتلانتا رخ داد به اطلاع برسانم. تام رفیق من است.

وی تصویری از این بازیگر را در نقش شخصیت اورل بارنز در «کلاکرز» به اشتراک گذاشت و از فیلم‌هایی که در آن با وی همکاری کرده بود یاد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علایم شدید در مبتلایان جدید کرونا

د اکتبر 5 , 2020
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه ویروس کرونا در یک لحظه میزبان خود را شکار می‌کند، وضعیت فعلی شیوع کرونا در کشور را بحرانی توصیف کرد و خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته از سوی مردم شد. رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000