اربعین امسال اعزام مبلغ به کشور عراق نداریم

5f7a1a7470212_5f7a1a7470214 مسئول دبیرخانه مردمی مبلغان اربعین کشور با بیان اینکه امسال اعزام مبلغ به کشور عراق نداریم، افزود: امسال برنامه های تبلیغی در ایران برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مرتضی استقامت عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های تبلیغی توسط کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین به شیوه‌های مختلف افزود: با توجه به شیوع ویروس جلسات و مشورت‌هایی برای برنامه اربعین برگزار کردیم تا حالت انفعال نداشته باشیم و روش کار خود را تغییر داده و فعالیت تبلیغی را به نوع دیگر و در بسترهای انجام دهیم.

مسئول کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی اربعین با اشاره به اجرای ۱۳ خدمت تبلیغی در اربعین امسال افزود: امسال مخاطب اصلی ما طلاب هستند و برنامه‌ها از ۱۵ صفر آغاز و تا ۳۰ صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ایثار، انفاق و محبت از جمله مهم‌ترین موضوعات فعالیت ما در جریان اربعین است، افزود: رعایت مسائل بهداشتی و جا افتادن برادری و اخوت میان ایران و عراق و توجه به جریان مقاومت همواره مورد تأکید است.

حجت الاسلام استقامت با تاکید بر توجه و ضرورت استفاده از درگاه‌های مجازی و ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ گفت: امروز بسیاری از آموزش‌ها در بستر فضای مجازی ارائه می‌شود بنابراین در تلاشی هستیم که با بهره‌گیری از فضای مجازی تبلیغ دین را نیز مورد تأکید قرار دهیم.
وی بیان کرد: ظرفیت‌های تبلیغی از حسینیه‌ها به خانه‌ها رسیده است و موضوع حسینیه خانگی مدنظر است.

مسئول دبیرخانه مردمی مبلغان اربعین کشور با بیان اینکه حسینیه خانگی سبب تقویت بنیه معنوی خانواده‌ها می‌شود، افزود: همچنین به برکت این اقدام تربیت حسینی خانواده‌ها به‌صورت عملی انجام می‌شود.

وی اصل روضه‌خوانی و توسل به اهل‌بیت (ع) را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه اعلام شده که برنامه‌های اربعین به‌صورت تجمع نباشد و تأکید کردیم هرکسی می‌تواند برای انجام امورات خود پیاده برود و این اقدام سبب می‌شود آرامش روحی در فرد ایجاد شود.

مسئول دبیرخانه مردمی مبلغان اربعین کشور با تاکید بر اینکه باید شور حسینی اربعین به شناخت معرفت عقلانی پایدار به شعائر حسینی تبدیل شود، افزود: توسل به اهل‌بیت (ع) و روضه‌خوانی باید همواره مورد تأکید باشد و طلاب باید به روش‌های مختلف آن را انجام دهند و مردم را تشویق و ترغیب کرده و آگاهی بدهند.

وی با بیان اینکه امسال هیچ اعزام مبلغی به عراق نداریم، تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغی ما در ایران برگزار می‌شود، بهره‌مندی از نخبگان حوزوی و تبلیغی برای جریان سازی میان طلاب مدنظر است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تحلیل رییس اتاق بازرگانی ایران از شرایط بورس

ی اکتبر 4 , 2020
رییس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید حرکت رو به رشد بورس در ماه‌های گذشته با اما و اگرهای جدی مواجه است و دولت باید برای مدیریت این بازار، اصلاحاتی را در دستور کار قرار دهد. بازار بورس تهران در ماه‌های ابتدایی سال جاری، به عنوان سود آورترین بازار اقتصادی کشور، حجم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000