ترکیه برای ادامه نسل‌کشی ارامنه به منطقه بازگشته است

سیاسی/ بین الملل 5f7a0ca34a443_2020-10-04_21-25 نخست وزیر ارمنستان اظهار کرد که دخالت آنکارا در درگیری قره باغ نشانگر عزم ترکیه برای ادامه نسل کشی ارامنه است.

نیکول پاشینیان در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد اظهار کرد که دخالت آنکارا در درگیری قره باغ نشانگر عزم ترکیه برای ادامه نسل کشی ارامنه است.

نخست وزیر ارمنستان در این مصاحبه تصریح کرد که اروپا، در صورت ارزیابی نادرست از اهمیت ژئوپلیتیکی وضعیت قره باغ، باید "منتظر ترکیه در وین" باشد.

به گفته پاشینیان، آنکارا برای جنگ با جمهوری خودخوانده قره باغ و ارمنستان، تروریست‌ها را از سوریه جذب و جابجا می‌کند و ارتش ترکیه مستقیماً در درگیری دخالت می‌کند.

نخست وزیر ارمنستان بیان داشت: من معتقدم که ترکیه پس از ۱۰۰ سال برای ادامه نسل کشی ارامنه به منطقه قفقاز جنوبی بازگشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نخست‌وزیر ارمنستان و ماکرون از ما عذرخواهی کنند

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری آذربایجان اعلام کرد که کشورش تنها در صورتی که ارمنستان نیروهای خود را از شهرهای منطقه قره باغ خارج کند، آتش‌بس را می‌پذیرد. الهام علی‌اف امروز، یکشنبه اظهار کرد، کشورش در صورتی آماده پذیرش آتش‌بس است که ارمنستان نیروهای خود را از شهرهای منطقه قره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000