عادی‌سازی با عربستان رؤیای کشور فلسطین را بر باد می‌دهد

سیاسی/ بین الملل 5f79c990a19af_2020-10-04_16-39 یک تحلیلگر و خاورشناس اسرائیلی در سخنانی گفت که عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی آرزوی تشکیل کشور فلسطین را بر باد می‌دهد.

"جاکی حوگی"، تحلیلگر و خاورشناس اسرائیلی در یادداشتی با اشاره به احتمال عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو و اهمیت آن نوشت: عربستان سعودی برای پیوستن به قطار عادی سازی روابط با اسرائیل عجله ندارد؛ چراکه برای یک کشور قدرتمند عرب حوزه خلیج (فارس) که اساس "ابتکار عمل صلح عربی" را بنا نهاده دشوار است که حداقل در حال حاضر با یهودیان متحد شود.

تحلیلگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: صلح میان دولت بنیامین نتانیاهو و مهم‌ترین نظام عربی در حوزه خلیج (فارس) معادلات توازن قدرت در خاورمیانه را برهم می‌زند؛ چراکه این اتفاق مهر تأیید عربی و اسلامی بر حق موجودیت اسرائیل است.

وی ادامه داد: صلح میان عربستان و اسرائیل یک ضربه محکم به رؤیای تشکیل کشور فلسطین در داخل مرزهای ۱۹۶۷ به شمار می‌رود و اگر سعودی‌ها پاسخ مثبت دهند غافلگیر کننده خواهد بود؛ چراکه در این صورت باید به ابتکار عمل وضع شده خودشان (صلح عربی) پشت کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ مهر ۹۹

ی اکتبر 4 , 2020
در جریان معاملات بازار سهام در روز یکشنبه ۱۳ مهرماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۶.۶ درصد افت به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزارو ۳۵۸ تومان رسید.بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان است. امروز ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000