بازگشایی مدارس شیوع کرونا را افزایش داد؟/ پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش

5f79a40c5f87d_2020-10-04_13-59

وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس تاثیر تعیین‌کننده‌ای در شیوع کرونا نداشته است و ما گزارشی در این زمینه نداریم.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره شرایط دانش‌آموزان بعد از بازگشایی مدارس گفت: گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم حاکی از آن است که بازگشایی مدارس تاثیر تعیین کننده در شیوع کرونا نداشته است و ما گزارشی در این زمینه نداریم. اما به هرحال مرجع اصلی تشخیص در این زمینه ستاد ملی مقابله کرونا است.

حاجی میرزایی ادامه داد: گزارش‌های ما همه امید بخش و قابل قبول است و در برخی از دفاتر و مناطق که مشکلی بوده، تذکر داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره تامین سرانه برای رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی در مدارس گفت:‌ برای تامین سرانه بهداشتی در مدارس طی ماه‌های گذشته از زمان شروع سال تحصیلی تا کنون بیش از ۲۴۰ میلیارد سرانه آموزشی در اختیار مدارس قرار گرفته و تاکید کردیم این سرانه مستقیما در اختیار خود مدارس قرار باشد تا بتوانند امکانات لازم را تامین کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نیکی میناژ مادر شد

ی اکتبر 4 , 2020
خواننده ۳۷ ساله آمریکایی و همسرش کنت پتی صاحب اولین فرزند خود شدند. برخی رسانه‌ها هفته گذشته به نقل از منابع ناشناس این خبر را منتشر کردند که پس از آن به تأیید رسانه‌های دیگر هم رسید. فرزند میناژ و همسرش پتی روز چهارشنبه هفته گذشته در شهر لس آنجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000