جلوی تضییع حقوق فوتبال ایران را بگیرید

سیاسی/ مجلس 5f7984f824585_5f7984f824588 عضو هیئت رئیسه مجلس از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواست با استفاده از دیپلماسی ورزشی، با اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت شش ماهه مهاجم پرسپولیس برخورد کرده و جلوی تضییع حقوق فوتبال ایران را بگیرند.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در پیامی با اشاره به صعود نماینده فوتبال جمهوری اسلامی ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران

صعود پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس تهران به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که نشان دهنده غیرت و تعصب جوانان برومند ایرانی است را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.

فوتبالیست‌های ایرانی اثبات کردند که می توان به لطف خداوند و با اتکا به توان داخلی، از پس دلارهای نفتی صعودی بر آمده و در اوج مشکلات اقتصادی، موجب شعف و غرور ملت بزرگ ایران شوند.

ضمن تبریک مجدد این افتخار آفرینی، اقدام مضحک کنفدراسیون فوتبال آسیا در محروم کردن عیسی آل‌کثیر فوتبالیست ارزنده خوزستانی چند ساعت مانده به بازی با نماینده فوتبال عربستان را محکوم کرده و از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قاطعانه می خواهم با عزمی راسخ و استفاده از دیپلماسی ورزشی، با این اقدام شنیع و غیر ورزشی برخورد نموده و جلوی تضییع حقوق فوتبال ایران را بگیرند.

به امید قهرمانی مجدد فوتبال ایران در آسیا

سید ناصر موسوی لارگانی
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی
خادم مردم قهرمان شهرستان فلاورجان در خانه ملت»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ثبت قیمت ۱۳۰ میلیون تومانی برای پراید در سایه سکوت نهادهای نظارتی

ی اکتبر 4 , 2020
بی‌سامانی بازار قیمت‌ها در خودرو عاملی شده تا دلالان فضا را مساعد دیده و نرخ‌های نجومی را برای انواع خودروهای داخلی در آگهی‌ها اعلام کنند. افزایش قیمت دلار این روزها بهانه خوبی برای دلالان خرید و فروش خودرو شده است. به این صورت که آنها با اعلام رقم‌های نجومی درصدد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000