کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

5f797fe545758_2020-10-04_11-25

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۳ مهر) از کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز (۱۳ مهر) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، بخش‌هایی از غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر) این وضعیت علاوه بر این مناطق در شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و دامنه های جنوبی زاگرس نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی این دو روز در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت، اظهارکرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ مهر) نیز در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور بارش باران دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از امروز (۱۳ مهر) تا پایان هفته در نوار شمالی کشور کاهش تدریجی دما حدود ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، گفت: از فردا (۱۴ مهر) تا پایان هفته در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مهر) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش باران، وزش باد، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۵ مهر) نیز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، بارش باران، وزش باد گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای عجیب درباره پیروزی قطعی کاندیدای معروف اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ انتخابات تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر رئیسی وارد عرصه انتخابات شود، چه اصولگرا چه اصلاح طلب نمی‌توانند در مقابل او، رای کسب کنند. محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان، با اشاره به مطرح شدن نام پرویز فتاح در لیست انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این‌روزها افراد زیادی درباره انتخابات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000