الناز شاکردوست در نقش زن گیلک/ ویدئو

5f797a437ed3b_5f797a437ed3e الناز شاکردوست در فیلم «تی تی» در نقش یک زن گیلک بازی می‌کند و با توجه به اینکه او شمالی نیست ایفای این نقش برای او چالش‌ برانگیز بوده است.

فیلم سینمایی "تی‌تی" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آیدا پناهنده در اولین حضور جهانی خود در سی و سومین فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو حضور خواهد داشت. همزمان از نخستین تیزر این فیلم با بازی پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاد، امیر حامدو مهدی فریضه رونمایی شد.

فستیوال فیلم توکیو به دلیل شرایط ویژه امسال بخش جدیدی را به نام Tokyo Premiere 2020 ابداع کرده که شامل حدود سی فیلم است و ترکیبی خواهد بود از بخش‌های مسابقه، چشم‌انداز آسیا و سینمای ژاپن که در سال‌های گذشته به تفکیک برگزار می‌شدند و به جای جوایز مرسوم همه ساله، قرار است تنها جایزۀ ویژۀ تماشاگران به یک فیلم اهدا شود.

"تی‌تی" چهارمین ساخته پناهنده است و کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب پخش جهانی فیلم را بر عهده دارد.

الناز شاکردوست در این فیلم در نقش یک زن گیلک بازی می‌کند و با توجه به اینکه او شمالی نیست ایفای این نقش برای او چالش‌ برانگیز بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 حساسیت‌هایی درباره مناقشه قره باغ وجود دارد که نباید به آنها دامن زده شود

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولت جمهوری اسلامی باید در درجه اول برای فرونشاندن غائله جنگ تلاش کند و بعد از آن برای حل دائمی و ریشه‌ای مناقشه قره‌باغ. حجت الاسلام مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در چند روز گذشته که تنور جنگ قره‌باغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000