استقلالی هستم ولی از موفقیت پرسپولیس در آسیا خوشحالم / انرژی و حوصله حاشیه‌سازی را ندارم / قرار بود نقش دیگری در آقازاده بازی کنم

5f79522c99128_5f79522c9912b بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: هرروزی که سر صحنه فیلمبرداری هستیم، واقعا نمی‌توانیم پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم.

کاوه خداشناس در گفت و گو با برنامه خبر فوری به فعالیت‌هایش در این دوره اشاره کرد: در این ایام همزمان درگیر تولید سریال‌های آقازاده و بوم و بانو بودم.

وی درباره ورودش به دنیای اجرا نیز خاطرنشان کرد: بازیگری و مجری‌گری هردو در حیطه هنرهای نمایشی هستند و تداخلی با یکدیگر ندارند.

این بازیگر کشورمان عنوان کرد: قبل از کرونا تداخل بین حضور در سریال آقازاده و بوم و بانو برایم به وجود آمد و حتی قرار بود نقش دیگری در سریال آقازاده داشته باشم. به هرحال با تعطیلی پروژه‌ها در ایام کرونا، برنامه‌ریزی به سمتی رفت که در هردو پروژه توانستم حضور پیدا کنم.

وی به سریال جنجالی آقازاده اشاره کرد و افزود: درباره نقش‌های آقازاده گپ بسیاری زدیم تا نقش‌ها به صورت واقعی اجرا شود. واقعا خوشحالیم که پروژه پرمخاطبی شده است چراکه در حقیقت چنین پروژه‌ای در تلویزیون شدنی نبود و تا این حد آزادی و صراحت وجود نداشت.

خداشناس تاکید کرد: استقبال از شبکه نمایش خانگی به دلیل وجود ممیزی‌های کمتر است چراکه تلویزیون رسانه ملی و دولتی است و دارای محدودیت می‌باشد.

این گفتگوی صریح و جنجالی را در ادامه ببینید:

برای تماشای نسخه باکیفیت این گفت و گو به یوتیوپ خبر فوری سر بزنید: badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام ترامپ از بیمارستان: باید برگردم/ ویدئو

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان است پیامی ویدئویی منتشر کرد. دونالد ترامپ گفت: به اینجا آمدم [چون] حالم چندان خوب نبود؛ الان بسیار احساس بهتری دارم.من باید برگردم… به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی] را به شکلی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000