ورود مجلس به محرومیت آل‌کثیر!

ورزشی/ فوتبال و فوتسال 5f78838651976_5f78838651979 یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع محرومیت عیسی آل کثیر از سوی مجلس یازدهم خبر داد.

پس از اعلام محرومیت عیسی آل کثیر از همراهی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان، احمد نادری به این موضوع واکنش نشان داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود نوشت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا که به ناحق عیسی آل کثیر، بازیکن سرشناس ایرانی را محروم کرده، انتظار می‌رود خشم میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس را برنیانگیزد و شائبه تکراری دریافت رشوه از عربستان را دامن نزند. مجلس با فوریت به این موضوع ورود خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) , عیسی آل‌کثیر ,

تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان از ساعت 18:30 امشب (شنبه – به وقت ایران)، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشدار ایران نسبت به تعرض هر یک از طرف‌های درگیر در منطقه قره‌باغ، به خاک کشورمان

ش اکتبر 3 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت خارجه گفت: ضمن اعلام غیر قابل تحمل بودن هرگونه تعرض از سوی هر یک از طرف‌های درگیر در منطقه به خاک کشورمان، به همه طرفها در زمینه مراقبت لازم در این خصوص هشدار جدی می‌دهیم. سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000