«بنفشه آفریقایی» در اکران آنلاین چقدر فروخت؟

5f78609229700_5f78609229702 فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی»، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش ۳۸هزار و ۳۴۶بلیت در سینمای آنلاین به کار خود پایان داد.

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» که از روز سه‌شنبه ۱۱شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت ۳۰روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاویدنیا بازی کردند که با فروش ۷۶۶میلیون و ۹۲۰هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. این فیلم برای اولین بار در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمد آریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‏‌های «بی حسی موضعی»، «دوئت»، «هایلایت»، «ایستگاه اتمسفر»، «گیلدا» و «زن‌‏ها فرشته‌‏اند۲» به کار خود ادامه می‌‏دهد که پیش از این فیلم‌‏های «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «هفت‌ونیم»، «لتیان» ، «خوب، بد، جلف۲» و … در این دو بستر به نمایش درآمده‌‏اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ثروتمندان جهان به تفکیک هر کشور

ش اکتبر 3 , 2020
آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان میلیاردر دارد. در بین ۱۰ ثروتمند جهان، هفت نفر آمریکایی هستند. این کشور به همراه چین بیشترین تعداد ثروتمندان جهان را دارند. در ادامه با ثروتمندترین افراد هر کشور تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید: استرالیا ثروتمندترین شخص: جینا راین هارت رتبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000