پیش‌بینی‌ها از تاخیر یک ماه و نیمه در شروع محاکمه نتانیاهو

سیاسی/ بین الملل 5f784a668e356_5f784a668e358 محافل قضایی رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند، شروع بررسی ادله و شواهد محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تقریبا یک ماه و نیم به تاخیر بیفتد.

این پیش بینی‌ها پس از آن مطرح شد که دادگاه منطقه‌ای رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با درخواست وکیل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای تمدید مهلت ارائه پاسخ به اتهامات داده شده به نتانیاهو یعنی خیانت در امانت، رشوه و کلاهبرداری تا ۲۹ نوامبر موافقت کرد. مهلتی که به معنای تمدید دوره آمادگی‌ها برای شروع محاکمه و تاخیر حدود یک ماه و نیمه در تشکیل جلسات دادگاه است.

این تحولات در حالی رخ می‌دهد که آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی اعلام کرد، احتمالا در نهایت چاره‌ای جز این نخواهد بود که اعلام شود نتانیاهو قادر به انجام وظایف رسمی خود نیست. زیرا مشغول بودن او به دادگاه و محاکمه ممکن است روی انجام وظایفش به عنوان نخست وزیر تاثیر بگذارد.

وی گفت، موضوع اعلام این مساله که نتانیاهو قادر به انجام وظایف نخست وزیری خود نیست، همیشه در دستورکارها قرار داشته و کنار گذاشته نشده است.

همزمان و در سایه تنش‌ها میان حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و حزب آبی- سفید به رهبری بنی گانتس، بزرگترین شریک دولت به ویژه پس از اینکه سه تن از اعضای این حزب به پیشنهادات دولت در مورد تشدید شروط قرنطینه سراسری اراضی اشغالی برای مهار کرونا رای مخالف دادند و نیز در پی مانع تراشی‌ها در مقابل تصویب دستورات دولت در کنست، میکی زوهر، رئیس فراکسیون‌های ائتلافی و عضو لیکود ارزیابی کرد که احتمالا انتخابات پارلمانی مجددا برگزار شود. وی گفت: نمی‌دانم چه وقت اما به نظرم انتخابات دوباره برگزار خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار باز هم کمتر از ۲۰ هزار تومان می‌شود؟

ش اکتبر 3 , 2020
با افزایش قیمت دلار به حدود ۳۰ هزار تومان، این سوال در میان مردم، کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی بارها مطرح می‌شود که آیا دوباره رنگ دلار زیر ۲۰ هزار تومان را خواهند دید. از ابتدای امسال تاکنون بررسی‌ها نشان می‌دهد که نرخ دلار با افزایشی در حدود ۱۵ هزار تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000