گلایه مریم امیرجلالی از تبعیض و تفاوت پوشش بازیگران/ ویدئو

5f78525de0687_2020-10-03_13-58 بازیگر سریال چاردیواری از تفاوت‌هایی که تهیه کننده ها برای نقش و حجاب بازیگران قائل می‌شوند انتقاد کرد.

مریم امیرجلالی در گفت‌وگویی نسبت به آرایش بازیگران واکنش نشان داد و گفت: یکسری بازیگران لباس ها و آرایش‌های خاص در هنگام بازی دارند و من به یاد دارم وقتی من موهایم از زیر روسری بیرون می زد، صد دفعه تهیه کننده به گریمور می گفت که روسری من را درست کند، چطور شده که حالا این همه شیک و لاکچری شده، و موهای رنگ شده خانم ها از زیر روسری بیرون است و با آرایش های غلیظ ولی ایراد نمی گیرند، موی ما فقط نباید دیده می شد، اگر قانون است برای همه باید باشد، من با تمام وجودم به قانون احترام می گذارم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سه گانه«خانواده، معلم و آموزش مجازی» و راه مقابله با افت تحصیلی

ش اکتبر 3 , 2020
با وجود آنکه در ابتدا وزارت آموزش و پرورش بر آموزش های حضوری تاکید داشت، رفته رفته اختیار را به خانواده ها و مدارس سپرد تا درباره چگونگی تداوم آموزش به صورت حضوری یا غیرحضوری تصمیم بگیرند. حدود یکماه از بازگشایی رسمی و آغاز فعالیت مدارس در یک سال تحصیلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000