یک تیم تحقیقاتی مستقل برای تحقیقات پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی تشکیل می‌دهیم

سیاسی/ بین الملل 5f7840fa239aa_5f7840fa239ac دولت کانادا اعلام کرده است یک تیم تحقیقاتی مستقل را برای انجام دادن تحقیقات پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران تشکیل می دهد.

خبرگزاری اوکراین فورم گزارش داد که سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه اوکراین اعلام کرده است دمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین و فرانسوا فیلیپ شامپاین همتای کانادایی اش درباره همکاری امنیتی و هماهنگی عملکردها پیش از دور بعدی مذاکرات با ایران بر سر پرداخت غرامت از سوی ایران برای سقوط هواپیمای اوکراینی گفت‌وگو کردند.
علاوه بر این خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که کانادا در حال تشکیل تحقیقات قانونی و تیم ارزیابی خود برای تحقیق و بررسی پیرامون شواهد و اطلاعات مروبط به سقوط هواپیمای اوکراینی است که در دی ماه سال ۱۳۹۸ در ایران به اشتباه مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرد.

وزیر امور خارجه اوکراین در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس این اقدام را یک گام دیگر در راستای آن چه آشکار کردن حقیقت و پاسخگو دانستن ایران برای دست یافتن به حقیقت برای ارائه کردن به خانواده قربانیان، می‌خواند عنوان کرد و گفت: ما از هیچ تلاشی از طرف خانواده های قربانیان برای دست یافتن به حقیقت و پایان ماجرا فروگذار نخواهیم کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اگر وضعیت بهبود پیدا نکند، فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد

ش اکتبر 3 , 2020
سیاسی/ انتخابات دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام گفت: به مسئولان هشدار می‌دهم اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود،‌ فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد. جدل، اتهام‌زنی، ‌تهدید به افشاگری، رودررویی و… مواردی است که در چند سال گذشته به کرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000