وزیر راه: کاهش سهمیه پایه گازوئیل کامیون‌ها متوقف شد

5f783c527c833_5f783c527c836 وزیر راه و شهرسازی از توقف کاهش سهمیه پایه گازوئیل ناوگان کامیونی درون‌شهری و برون‌شهری خبر داد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، درباره نتیجه درخواست از ‌وزیر نفت مبنی بر توقف کاهش سهمیه پایه گازوئیل مربوط به ناوگان کامیونی درون‌شهری و برون شهری، اظهار داشت: توافق کردیم که سهمیه پایه سوخت ناوگان کامیونی کاهش پیدا نکند و بنابراین این سهمیه پایه کاهش نیافته است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ‌طی توافق با وزارت نفت کاهش سهمیه پایه سوخت ناوگان کامیونی نداریم.

بنابراین گزارش چندی پیش وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به وزیر نفت درخواست داده بود: «با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از ناوگان در هر دو بخش درون و برون شهری فعالیت می‌کنند و با مشکل تامین سوخت مواجه می‌شوند و با عنایت به اینکه برخی از ناوگان باری سهمیه بالاتری نسبت به سایر بارگیرها با ظرفیت مشابه دریافت می‌کنند و این موضوع موجب نارضایتی در بخش شده است، کاهش سهمیه پایه تا همسان سازی مربوطه متوقف شود».

پیش از این مقرر شده بود‌ از ابتدای خرداد ماه ۹۹ کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت پایه ناوگان کامیونی آغاز ‌‌شود و این روند به تدریج ادامه ‌‌یابد، تا نزدیک به صفر شود‌.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت مرغ در بازار به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسید

ش اکتبر 3 , 2020
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ به کیلویی ۲۰ هزار تومان در بازار خبر داد. حبیب اسدالله نژاد از افزایش قیمت مرغ گرم به کیلویی ۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مرغ زنده با حدود ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به روزهای گذشته به کیلویی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000