با ماسک زدن از کادر درمان تشکر کنیم/ همه می‌دانند چه بار سنگینی روی دوش کادر درمان است

سیاسی/ دولت 5f782704c69af_2020-10-03_10-53 رییس جمهوری گفت: همه کادر درمان در سراسر کشور فداکاری می‌کنند و از مردم می‌خواهم در عمل از کادر درمان تشکر کنیم که راه آن ماسک زدن است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در نشست ستاد ملی کرونا، از زحمات کادر درمان و برخی از دستگاه‌ها تشکر کرد و گفت: در طول هفت ماه و چند هفته‌ای که کادر درمان با این بیماری روبه‌رو هستند، زحمات زیادی کشیده‌اند که از این افراد باید قدردانی کرد. البته برخی از قسمت‌ها تلاش و مراقبت بیشتری کرده‌اند که قرار است وزارت بهداشت آنها را تشویق کند.

وی با بیان اینکه از مردم ایران می‌خواهم از کادر درمان در عمل تشکر کنند، اظهار داشت: تشکر ما حداقل استفاده از ماسک است. اگر از ماسک استفاده، فاصله اجتماعی را رعایت و پروتکل‌ها را مراعات کنند، این تشکر عملی است. همه می‌دانند چه بار سختی بر دوش کادر درمان است.

رییس‌جمهور با اشاره به افتتاح‌های پنج‌شنبه هفته گذشته که عمدتا در زمینه تولید واکسن و مواد اولیه دارو بود است، تصریح کرد: آماری بود که واکسنی را ۳۰ سال دنبال آن بودیم ، در سه سال اخیر با روش جدید و تکیه بر دانشمندان خود به آن دست یافته‌ایم. از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و کسانی که برای ساخت تجهیزات درمانی و واکسن تلاش می‌کنند، تشکر ویژه می‌کنم که در بسیاری از موارد ما را بی‌نیاز از واردات کرده‌اند.

روحانی با تشکر از بخش اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: صبح امروز گفته شد، وضعیت اقتصادی آلمان منفی ۵.۲ است که اقتصادشان کوچک شده و رشد اقتصادی‌شان منفی است. آلمان یک کشور پیشرفته است که تحریم نیست. حتما اقتصاد ما وضعیت بهتری از این رقم داشته و رشد ما مثبت شده یا اگر منفی شد، وضعیت ما بهتر از وضعیت آلمان باشد.

وی با اشاره به بخش اقتصاد دیجیتال ابراز داشت: در مدت شش ماه امسال، نسبت به سال‌های قبل اقدامات ما چند برابر شده است. مهم است در زمینه اقتصاد الکترونیک و اقتصاد دیجیتال قدم‌هایی برداشته شده است. در شرایط کنونی حضورها را باید کمتر کنیم که راهش اقتصاد الکترونیک و دیجیتالی است.

ادامه دارد

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در ۳ ماه اخیر چه میزان سهام در بورس فروخته شد؟

ش اکتبر 3 , 2020
یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: دولت فقط در سه ماهه اخیر بیش از سه برابر بودجه کل سال ۱۳۹۹ یعنی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان در بورس سهام فروخته و پول خارج کرده است. فرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه بازارهای مالی تحت تاثیر رویدادهای بخش واقعی اقتصاد هستند، اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000