انتقاد بهروز بقایی از مدیریت کارنابلدها در تلویزیون

5f76c789ac309_5f76c789ac30b بازیگر و کارگردان با سابقه، مدیریت کارنابلدها در تلویزیون را از دلیل‌های اصلی افتِ کیفیت سریال‌ها و برنامه‌های آن دانست.

بهروز بقایی در گفت‌وگو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش، در جواب به این سوال که چرا کارتون‌ها و سریال‌ها در تولیدات قدیمی بهتر از امروزی‌ها است، گفت: «ایراد کار در برنامه‌ریزی فرهنگی شبکه‌ها است.»

وی افزود: «متاسفانه ما فراموش کردیم که به یک برنامه‌ریزی فرهنگی برای گروه‌های مختلف نیاز داریم، این برنامه‌ریزی حتما نیازمند فکر، ذهنیت و تسلط است.»

این هنرمند تأکید کرد: «مشکل دیگر که باعث این اتفاق شده، این است که الان کسانی که وارد به‌کار نیستند بر سر کار حضور دارند، درصورتی‌که در گذشته افرادِ با تجربه‌ای بر سر کار بودند ولی متأسفانه الان این تجربه زیاد نیست.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گلایه یک فرمانده دفاع مقدس از فیلمسازان / چرا از شهیدان کاظمی و خرازی فیلم نمی‌سازید؟

ج اکتبر 2 , 2020
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: از جامعه هنرمندان انتظار داریم که از سرمایه عظیم حوزه دفاع مقدس بیشتر استفاده کنند. سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به گله رهبری از جامعه هنرمندان که از حوزه دفاع مقدس و ارزش‌های آن بیشتر استفاده کنند، اظهار داشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000