در پی ابتلای ترامپ و ملانیا به کرونا، اداره آمریکا به مایک پنس واگذار شد!

سیاسی/ بین الملل 5f76c7dff1704_5f76c7dff1707 ساعاتی قبل خبری مهم، آمریکا و تحولات سیاسی اش را تحت تأثیر قرار داد. خبری که ترامپ رسماً تائیدش کرد. او و همسرش کرونا گرفته اند!

ساعاتی پس از اعلام رسمی ابتلای دستیار شخصی رئیس جمهور آمریکا، خانم هوپ کیز که در طول مناظره ها و سفرهای اخیر دونالد ترامپ در پرواز هوایی یکم همراه با رئیس جمهور بوده است، مشخص شد دونالد ترامپ و همسرش هم به کرونا مبتلا شده اند.

دقایقی پس از آغاز گمانه زنی ها در این باره، در رسانه های بزرگ دنیا دونالد ترامپ در توئیتی این شایعه را تائید کرد و نوشت:«تست کرونای من و ملانیا مثبت شده و به قرنطینه می رویم.»

ساعتی پس از او و درحالی که شوک بزرگی به رسانه های آمریکایی وارد شده بود، ملانیا ترامپ هم اعلام کرد اگرچه در حال حاضر حال او و همسرش خوب است اما هر دوی آنها پروسه قرنطینه را آغاز کرده اند.

ابتلای ترامپ به کویید ۱۹ از این جهت اهمیت دارد که آمریکا تنها ۱۳ روز تا شروع رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری فاصله دارد و این ابتلای ناگهانی پروسه انتخابات را تحت الشعاع قرار می دهد.

آمریکا در دست مایک پنس!

با اعلام خبر قرنطینه دونالد ترامپ، برای دو هفته آینده، آمریکا باید تحت نظر معاون اول او مایک پنس اداره شود. سفرهای انتخاباتی دونالد ترامپ لغو شد و حالا ابهام بزرگ درباره برگزاری انتخابات ایجاد شده است.

به احتمال فراوان مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا لغو می شود و ابهام درباره برگزاری انتخابات در موعد مقرر ایجاد شده. فاکس نیوز، خبرگزاری ای بی سی و دیگر رسانه های مهم آمریکا در اخبار فوری خود به این مسئله پرداختند.

بورس ریخت و ترامپ سوژه شد!

با اعلام خبر مثبت شدن تست دونالد ترامپ که در همه ماه های گذشته با پیشنهاداتش سوژه رسانه ها می شد، شاخص بورس این کشور به شدت افت کرده و این خبر البته باعث شوخی کاربران توئیتری شده که نسخه های عجیب مرد شماره یک کاخ سفید را برای خودش تجویز می کنند.

حالا بسیاری برای او پیشنهاد استفاده از وایتکس را داشتند. چیزی که خودش به عنوان راهکار درمان از آن یاد کرده بود. ترامپ در اولین مناظره با بایدن هم حتی خیلی اعتقادی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشت و آنها را به تمسخر گرفته بود.

حالا ابتلای او به این بیماری مناسبات انتخاباتی آمریکا را با چالشی بزرگ روبرو کرده است!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قالیباف به مازندران سفر کرد

ج اکتبر 2 , 2020
استان‌ها/ مازندران رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفری یک روزه وارد مازندران شد. محمدباقر قالیباف صبح جمعه در قالب سفری یک روزه به مازندران سفر کرد. حضور در جلسه مجمع نمایندگان مازندران و شرکت دریادواره شهدای هادی شهر از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس مجلس به استان مازندران است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000