اهمیت مراجعه به متخصص زنان و زایمان رشت در دوران کرونا 

5f76c5ea5cda3_2020-10-02_09-47

مراجعه به متخصص زنان تحت شرایط جسمانی خاص ضرورت دارد و عقب انداختن آن ممکن است خطراتی جدی را متوجه سلامت شما کند.

با شیوع ویروس کرونا، شاید تصمیم گرفته باشید که چکاپ دوره‌ای خود را به عقب بیندازید و به متخصص زنان و زایمان رشت مراجعه نکنید. باید در نظر داشته باشید که ریسک بیماری‌های دیگر کمتر از کرونا نیست و مراجعه به متخصص زنان رشت تحت شرایط جسمانی خاص ضرورت دارد و عقب انداختن آن، ممکن است خطراتی جدی را متوجه سلامت شما کند. در این مطلب سعی می‌کنیم شما را از اهمیت مراجعه به بهترین دکتر زنان رشت آگاه کنیم و بیماری‌هایی را که باید جدی بگیرید و برای آن‌ها حتما با بهترین متخصص زنان رشت مشورت کنید، مشخص کنیم.

با توجه به اینکه ویروس کرونا در ماه‌های ابتدایی در شهرهای شمالی شدت بیشتری داشت، این مطلب را به طور اختصاصی برای شهروندان رشت تدارک دیده‌ایم.

زمان مراجعه به متخصص زنان و زایمان رشت

طیف متنوعی از رشته‌ها از جمله زنان، زایمان، نازایی و زیبایی در زیرمجموعه‌ی Gynaecology قرار می‌گیرد که در حوزه‌ی کاری جراح و متخصص زنان و زایمان رشت است. در ادامه گوشه‌ای از مراقبت‌های هر رشته را مرور می‌کنیم.

مهمترین عامل در مراجعه به بهترین دکتر زنان رشت، علائمی است که در بدن شما بروز می‌کند. اگر دچار اختلالات قاعدگی هستید، حتما از یک جراح متخصص زنان رشت نوبت بگیرید تا احتمال‌های گوناگون از جمله سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCO) توسط پزشک شما بررسی شود و درمان را سریع‌تر آغاز کنید.
اگر در سه ماهه‌ی دوم بارداری هستید، شاید بتوانید برخی از موارد کنترلی را به صورت آنلاین و تلفنی با متخصص زنان و زایمان رشت در میان بگذارید و تعداد دفعات مراجعه به مطب را کاهش دهید. اما در سه ماهه‌ی اول و پایانی، برای آزمایش‌ها و غربالگری‌ها و اطمینان از سلامت جنین، باید کاملا تحت نظر پزشک باشید و از عقب انداختن زمان ویزیت خودداری کنید. همچنین اگر تحت درمان نازایی هستید و می‌خواهید برای فرزندآوری اقدام کنید، باید طرح درمان خود را به صورت حضوری با بهترین متخصص زنان رشت دنبال کنید.

اگر به متخصص زیبایی رشت مراجعه کرده‌اید و عمل زیبایی لابیاپلاستی انجام داده‌اید، برای مراقبت‌های دوران نقاهت حتما باید با جراح زنان رشت در ارتباط باشید و علائم غیرطبیعی را گزارش کنید و در صورت لزوم به ویزیت حضوری جراح و متخصص زنان رشت بروید. شاید بد نباشد اشاره کنیم که دکتر نفیسه مویدنیا بهترین جراح زنان رشت برای عمل لابیاپلاستی محسوب می‌شود.

اگر در سنین جوانی هستید و صرفاً برای پیشگیری از بیماری‌های احتمالی به ملاقات جراح زنان و زایمان می‌روید، در دوران شیوع ویروس کووید 19 می‌توانید با مشاوره گرفتن از پزشک خود، بازه‌های زمانی را طولانی‌تر کنید و از روش‌های معاینه‌ی خانگی برای تست سلامتی خود کمک بگیرید. همچنین اگر در سنین بالاتر هستید ولی ریسک بالایی برای سرطان پستان ندارید، می‌توانید ماموگرافی دوره‌ای را کمی به تأخیر بیندازید و دیرتر به دیدار متخصص و جراح زنان و زایمان رشت بروید؛ اما هر زمان که شرایط شیوع ویروس کرونا کمی کنترل شد و شیب نزولی گرفت، می‌توانید برای انجام آزمایش مراجعه کنید. درمان‌های ناباروری هم امکان به عقب انداختن دارند، ولی این به شرطی است که از نظر زمان و روش، امکان به تأخیر انداختن وجود داشته باشد و خود شما نیز تمایل داشته باشید. در این مورد، مشورت با متخصص زنان و زایمان رشت، بهترین راه‌حل برای گره‌گشایی از کار شماست.

موارد ضروری برای مراجعه به متخصص زنان رشت

طبق اطلاعاتی که کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (American College of Obstetricians and Gynecologists) از منابع مختلف از جمله مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) گردآوری کرده، اگر علائم زیر را داشته باشید، حتما باید نزد متخصص زنان و زایمان رشت بروید:

• عفونت ناحیه تناسلی
• اگر علائم بارداری خارج از رحم داشتید که شامل درد لگن، شکم‌درد و درد کمر می‌شود
• اگر دوران نقاهت بعد از جراحی را می‌گذرانید و ناراحتی‌هایی دارید
• خون‌ریزی شدید واژن

اگر علائم خفیف است، می‌توانید در ابتدا با پزشک شخصی خود یا یک متخصص و جراح زنان رشت تماس بگیرید و با تشریح وضعیت خود، نظر او را جویا شوید. اگر تحت عمل جراحی بوده‌اید، از خانواده‌ی خود بخواهید که در صورت بروز علائم شدید، فورا با اورژانس تماس بگیرند و دکتر شما را در جریان بگذارند.

دقت کنید که فهرست بالا، تنها مهمترین علائم را در بر می‌گیرد. اگر علائم دیگری دارید که شما را آزار می‌دهد، ترجیحا با بهترین متخصص زنان رشت تماس بگیرید تا اگر به معاینه‌ی حضوری یا مراقبتی خاص نیاز داشتید، اقدامات لازم را انجام دهید.

مشورت با جراح و متخصص زنان رشت از راه دور

در مواردی شاید بتوانید به صورت آنلاین و تلفنی، از جراح و متخصص زنان رشت مشاوره بگیرید و دیگر به مراجعه‌ی حضوری نیاز پیدا نکنید. تأکید می‌کنیم که موارد زیر بیشتر جنبه‌ی مشورتی دارند و به درمان مربوط نمی‌شوند:

• پرسش در مورد علائم یائسگی
• مشورت برای اقدام به بارداری
• اطلاع از روش‌های موجود برای درمان ناباروری
• مشورت با متخصص زیبایی رشت درباره‌ی عمل لابیاپلاستی
• مراقبت‌های لازم برای سلامت روان

اگر در شهرهای کوچک در اطراف رشت زندگی می‌کنید و می‌خواهید به بهترین متخصص زنان رشت مراجعه کنید، با ویزیت آنلاین و تلفنی می‌توانید از مسافرت‌های غیرضرور دوری کنید و در زمان مناسب و با پیش‌بینی مقدمات لازم از جمله کامل بودن پرونده‌ی پزشکی، عازم رشت شوید.

فراموش نکنید که همه‌ی این توصیه‌ها برای زمانی است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در رشت زیاد باشد و تأخیر در مراجعه‌ی حضوری به دکتر متخصص زنان، به سلامتی شما آسیب نزند.

بهترین دکتر زنان رشت

فصل مشترک آنچه تا به اینجا گفتیم، مراجعه به بهترین دکتر زنان رشت بود. اگر در شهر رشت زندگی می‌کنید، باید نام دکتر نفیسه مویدنیا را شنیده باشید و در بین دوستان و آشنایان، کسانی را سراغ داشته باشید که بیمار ایشان بوده‌اند. مطب دکتر مویدنیا، متخصص زنان و زایمان رشت، از مطمئن‌ترین مقاصد زنان رشت در دوران شیوع کرونا است. در دوران پاندمی کرونا هم می‌توانید با شماره‌ی ثابت 01332135933 و یا همراه 09910535869 تماس برقرار کنید و با آرامش خاطر برای ویزیت حضوری نوبت بگیرید. ممکن است به دلیل پیشگیری از تراکم جمعیت، حضور همراه بیمار محدودیت‌هایی داشته باشد که در هنگام تماس می‌توانید شرایط خود را در مورد این مسئله اطلاع دهید.

برای مشاوره‌ی آنلاین نیز می‌توانید به سایت دکتر نفیسه مویدنیا به آدرس www.drmoaiiednia.com سر بزنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شیوا ابراهیمی: برای افرادی که پول می‌دهند تا بازیگر شوند، متاسفم

ج اکتبر 2 , 2020
بازیگر سینما و تلویزیون از وجود برخی ارتباطات در سینما گله‌مند است و باور دارد این موضوع که برخی پول می‌دهند تا بازیگر شوند، مشکل بسیار بزرگی است. شیوا ابراهیمی که به‌تازگی در سریال «زمین گرم» با نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله ایفای نقش کرده است، درباره دست‌های پشت پرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000