ساعد هدایتی: ما مدیون آقای مدیری هستیم

5f763afb6994d_2020-10-01_23-54 ساعد هدایتی در پاسخ به انتقاد برخی بازیگران از مهران مدیری، گفت: نمی‌توانیم از آقای مدیری انتظار داشته باشیم در همه کارهایش از ما استفاده کند؛ شاید در فیلمی که قصد دارد بسازد نیازی به کاراکتر من نباشد .

این بازیگر به خبر فوری گفت: من بیست سال است با آقای مدیری رفاقت دارم و از شانه های آقای مدیری بالا آمده ام . بسیاری از ما ،بسیاری از کسانی که در حال حاضر از بزرگان طنز هستند به واسطه آقای مدیری دیده شده اند .

وی افزود: مصاحبه ای داشتم که در آن گفتم از قهوه تلخ طلبکارم ؛به اشتباه برداشت شد من از آقای مدیری دلگیرم در صورتی که طرف حساب ما هیچ وقت آقای مدیری نبوده و ما با تهیه کننده طرف بودیم . ما به عنوان شخصیت های فرهنگی باید آرام باشیم و هر بحثی که بین ما باشد نباید رسانه ای شود .

پیش از این برخی بازیگران ساعت خوش از مهران مدیری انتقاد کرده بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فعال سیاسی: اصولگرایان از حالا دستشان را رو کنند بازنده انتخابات ۱۴۰۰ می‌شوند

پ اکتبر 1 , 2020
سیاسی/ انتخابات فعال اصلاح طلب صحنه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را غبارآلود توصیف کرد و گفت: پیش‌بینی نتیجه این انتخابات از هم اکنون سخت است ولی اگر اصولگرایان از حالا بخواهند دست خود را رو کنند بازنده میدان خواهند بود. غلامعلی رجایی روز پنجشنبه در گفت وگویی شانس پیروزی اصولگرایان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000