ماجرای پست اینستاگرامی مهران احمدی و واکنش بیت رهبری

فرهنگی/ چهره ها 5f76247cbcf51_5f76247cbcf52 سردبیر سابق مجله نقد سینما به پست اخیر بازیگر پایتخت در فضای مجازی پاسخ داد.

محمدرضا رضاپور پیرامون پست اخیر مهران احمدی نوشت:

"بعد از این پست اینستاگرامی، آقای باقری کنی، داماد رهبر انقلاب با مهران احمدی تماس گرفت و از رؤیت مطلب توسط آقا و تأثر و پیگیری ایشان خبر می‌دهد و این‌که آقا شماره تماس و شماره حساب این پیرمرد دلشکسته را می‌خواهند تا شخصاً از او دلجویی کنند. احمدی به دوست مشترکی گفته بود که اگر ادامه ماجرا را هم در پست دیگری بنویسم از فردا باید به سیل پیام‌های مردمی پاسخ بدهم."

مهران احمدی – بازیگر – به‌تازگی پستی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد که در آن اشاره شده بود که پیرمردی از او خواسته است اگر مقام معظم رهبری را می‌بیند، از وضعیت اقتصادی گله کند و بگوید همه‌چیز گران شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای یک فراخوان در تبریز در فضای مجازی برای حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان

پ اکتبر 1 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی تجمع عصر امروز در میدان نماز تبریز با تدبیر پلیس پایان یافت. معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: امروز فراخوانی جهت تجمع در فضای مجازی برای حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان منتشر شده بود که این تجمع با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000