بازگشت محدودیت‌های کرونایی به استان قزوین

5f75c714d43b6_2020-10-01_15-39

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت‌های اجتماعی در استان اعمال شود.

، منوچهر حبیبی در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، طی یک هفته آینده همه کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گفته او، کادر اجرایی مدارس و دانشگاه‌ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها تعطیل خواهند بود.

حبیبی در ادامه سینماها، تئاتر‌ها و مراکز مشابه، استخر‌های سرپوشیده، موزه، باغ موزه‌ها و تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی را به مدت یک هفته تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: رستوران‌ها و فست‌فود‌ها می‌توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند، اما فعالیت آن‌ها صرفا باید به صورت بیرون‌بر باشد و مردم نباید در سالن این اماکن حضور داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: همچنین از روز شنبه فعالیت باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد رزمی و گروهی، باشگاه‌های بدنسازی، کافه‌ها قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها ممنوع است.

حبیبی گفت: طبق هماهنگی با امام جمعه قزوین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات این هفته مراسم نماز جمعه در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد و در این مدت مساجد فقط برای اقامه نماز باز خواهد بود لذا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی در مساجد طی هفته آینده ممنوع است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم به یاد ماندنی «پدرخوانده» چگونه ساخته شد

پ اکتبر 1 , 2020
در فیلمی که قرار است درباره چگونگی ساخته شدن فیلم «پدرخوانده» ساخته شود اسکار ایزاک در نقش کاپولا ظاهر می‌شود و جیک جیلنهال نیز در نقش تهیه کننده فیلم بازی می‌کند. چگونگی تهیه فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا قرار است در قالب یک فیلم به کارگردانی بری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000