اجرای طرح ترافیک همچنان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است

5f74d63b3406b_2020-09-30_22-32

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک در شهر تهران خبر داد.

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز ساعت طرح ترافیک بیشتر نشده است، گفت:به دلیل وضعیت قرمز در شهر تهران و تعطیلی مدارس که کمتر از گذشته تردد دانش آموزان صورت می‌گیرد تصمیم بر این شد که قعلا ساعت محدودیت‌های ترافیکی تغییری نکند.

وی ادامه داد:در جلسات بعدی شورای ترافیک با بحث‌ها و مطالعاتی که انجام می‌شود و با همکاری ستاد مقابله با کرونا تصمیم مشترکی را خواهیم گرفت. در حال حاضر ساعت طرح ترافیک مثل گذشته از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶ دقیقه است و از ساعت ۱۴:۳۰ تنها برای یکبار می توانند از طرح به صورت رایگان خارج شوند تا کارکنان دولت بتوانند قبل از ساعات شروع طرح خود را به محل کار برسانند و بعد از پایان طرح نیز از آن خارج شوند.

هاشمی افزود:همه این تلاش‌ها در رابطه با این است که شهروندان تهرانی با اقدامات مسئولین و رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط خودشان بتوانند شرایط بهتری را داشته باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فاصله ۱۰ساله ایران با فاجعه ای به نام سالمندی جمعیت / اینفوگرافی

پ اکتبر 1 , 2020
رشد جمعیت سالمند در کشور به دلیل کاهش نرخ فرزند آوری، بشدت درحال افزایش است. اگر امروز به فکر نباشیم در آینده ای نه چندان دور کشور با این فاجعه روبرو خواهد شد. جمعیت ایران به سمت پیر شدن در حال حرکت است و بر این اساس پیرشدن جمعیت جزء […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000