پخش نشدن بازی بایرن مونیخ _ دورتمند به خاطر خانم داور!

5f7493d93d02c_5f7493d93d02e بازی حساس سوپرجام آلمان بخاطر قضاوت یک زن، از صدا و سیما پخش نخواهد شد.

امشب چهارشنبه ۹ مهر، در یک بازی حساس دو تیم بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ برای فتح سوپر جام آلمان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار از ساعت ۲۲ در ورزشگاه آلیانز مونیخ برگزار می‌شود. باواریایی‌ها به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی و دورتموند به عنوان تیم دوم لیگ پا به این دیدار می‌گذارند.

نکته جالب اینجا است که قضاوت این دیدار برعهده خانم "بی‌بیانا اشتینهاوس" است. در کنداکتور شبکه ورزش پخش این دیدار قرار گرفته بود اما وقتی مشخص شد قاضی، یک خانم است این دیدار از کنداکتور حذف شد.

این در حالی است که به جای فینال سوپرجام آلمان، بازی منچستر یونایتد در مقابل یاران جهانبخش و برایتون از سری رقابت‌های جام اتحادیه پخش زنده خواهد شد.

البته به دلیل حضور جهانبخش در ترکیب تیم برایتون، این دیدار هم می‌تواند جذاب باشد، اما دِرکلاسیکر آلمان حتی در یک دیدار معمولی هم جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد.

با این وجود صدا و سیما قبلاً سابقه عدم پخش لیگ برتر فوتبال انگیس را به همین دلیل مشابه داشته است.

خانم بیبیانا اشتاین هاوس با قضاوت دیدار سه سال پیش هرتابرلین و وردربرمن، به نخستین داور زن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد.

او از آن پس قضاوت 23 بازی بوندسلیگا را عهده دار بوده و برای هر دو تیم بایرن و دورتموند نیز سابقه داوری دارد. اشتاین هاوس برای بایرن در 4 دیدار لیگ و جام حذفی قضاوت کرده از جمله برتری 2-0 بر آگسبورگ در ماه مارس گذشته.

نکته قابل توجه در مورد بیبیانا اشتاین هاوس این است که طبق ادعای بیلد، او قرار است امشب از داوری خداحافظی کند. در واقع دیدار سوپرکاپ آلمان برای این داور 41 ساله آخرین شب داوری محسوب می شود و به این ترتیب دوران داوری این زن تاریخ ساز به اتمام خواهد رسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران تاکید کرد که حمله به سفارت‌ها به آنها ارتباطی ندارد

چ سپتامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر خارجه عراق تاکید کرد که در رابطه با حمله به سفارتخانه ها و هیات های دیپلماتیک در عراق با مسئولان ایرانی گفت وگو کرده و آن ها تاکید کرده اند که این مساله به ایران ارتباطی ندارد. فواد حسین که تازگی به ایران سفر کرده بود، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000