افزایش موارد ابتلا به کرونا در میان کودکان آمریکایی

5f74410a5592b_5f74410a5592e

آمارها نشان می‌دهد که همزمان با بازگشایی مدارس در ایالات متحده موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در میان کودکان آمریکایی افزایش پیدا کرده است.

موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در میان کودکان و نوجوانان آمریکایی رو به افزایش است به گونه‌ای که به گفته مقامات آمریکایی اقداماتی چون بازگشایی سراسریِ مدارس و همچنین از سرگیری فعالیت های ورزشی و فعالیت‌های دیگر در تشدید این آمار نقش داشته‌اند.

بنابر اعلام آکادمی متخصصان اطفال در آمریکا، کودکان در تمامی گروه‌های سنی ۱۰ درصد از مجموع موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را تشکیل می‌دهند در حالی که این رقم در ماه آوریل دو درصد بوده است.

همچنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا روز دوشنبه اعلام کرده است موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کودکان مدرسه‌ای در اوایل ماه سپتامبر روند افزایشی خود را آغاز کرده چرا که بسیاری از کودکان به کلاس‌های درس حضوری بازگشته‌اند.

این مرکز همچنین اعلام کرد: نوجوانان دو برابر بیش از کودکان به کروناویروس آلوده شده‌اند. با این حال بیشتر کودکان آلوده به کروناویروس علائم خفیفی دارند و موارد بستری در بیمارستان و مرگ و میر در آنان نسبت به بزرگسالان کمتر است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، به گفته پزشکان آمریکایی افزایش موارد ابتلا یک نگرانی بزرگ است و تاکید کننده اهمیت استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و سایر اقدامات احتیاطی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست سازمان نظام پرستاری از مردم در روزهای کرونایی

چ سپتامبر 30 , 2020
سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند. به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان نظام پرستاری در بیانیه‌ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000