آمارنامه دارویی سال های ۹۷ تا ۹۹ منتشر شد

آمارنامه دارویی سال های ۹۷ تا ۹۹ منتشر شد

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از انتشار آمارنامه دارویی سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، با اشاره به اینکه آمارنامه دارویی در راستای شفافیت بیشتر در اقدامات سازمان غذا و دارو منتشر می‌شود، عنوان کرد: از سال گذشته آمارنامه دارویی بر پایه سامانه تیتک تهیه و بدین وسیله هم‌اکنون آمارنامه دارویی سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ در داشبورد این سامانه قابل دسترس است.

وی افزود: هم اکنون تمامی شرکت‌های تولیدکننده، واردکننده و پخش از طریق کارتابل خود روی سامانه TTAC به این آمارنامه دسترسی دارند.

مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: این آمارنامه به‌صورت داینامیک قابل دسترس است که اعداد و ارقام موجود در آن مبتنی بر اتفاقات روز بازار دارویی به روز رسانی می‌شود و قابلیت جستجو در ابعاد مختلف از جمله بازه زمانی، شرکت‌های تأمین کننده، تولید کننده و توزیع کننده را داراست و این قابلیت را مبتنی بر نوع ژنریک و IRC در اختیار ذی نفعان قرار خواهد داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

شیادانی که کلاه معلمان و دانش‌آموزان را بر می‌دارند!

چ سپتامبر 30 , 2020
سودجویان هرجا که طرح و برنامه‌ای به ویژه برای قشر دانش‌آموز و معلم اجرا می‌شود، حضور دارند و با روش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا قربانیان بیشتری را به سمت دامی که پهن کردند، بکشانند. وقتی که پای ویروس کرونا به کشورمان باز شد، زندگی همه مردم متأثر از آن شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000