مجلس یازدهم اولین کارت زرد خود را به زنگنه داد

سیاسی/ مجلس 5f7432dfc6b18_5f7432dfc6b1a نمایندگان مجلس پس از شنیدن توضیحات زنگنه وزیر نفت درباره دلایل عدم بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی، از پاسخ‌های وی قانع نشدند.

در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی سوال ابراهیم رضایی از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده سوال کننده پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ‌های وی قانع نشد. پس از آن این سوال در صحن علنی به رأی گذاشته شد که در نهایت نمایندگان مجلس نیز با ۸۷ رأی موافق، ۱۲۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۱ نماینده حاضر در صحن، از پاسخ‌های زنگنه وزیر نفت قانع نشدند.

در این نشست مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح گزارش این کمیسیون در رابطه با سؤال ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر نفت مبنی بر اینکه علت عدم بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی چیست، گفت: سوال فوق در تاریخ ۱۴ مرداد سال جاری در کمیسیون با حضور ۲۱ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کنندگان و وزیر نفت مطرح شد و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های آقای زنگنه، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند ۳ ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۲۶ هزار نفر گذشت

چ سپتامبر 30 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس متاسفانه مجموع جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید. دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز( ۹ مهر )۱۳۹۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000