کشف ۱۰ کیلو تریاک از چمدان یک مسافر در رشت

5f72f1ab27757_2020-09-29_12-04

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در شهر رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم به عنوان مسافر حین تردد با یک دستگاه اتوبوس در محور سروان به رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم، ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۳۴ ساله را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدپور با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست، در خصوص مبارزه با موادمخدر بیش از پیش با پلیس همکاری کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اولین مرحله توزیع واکسن آنفلوانزا شامل کدام گروه ها می شود

چ سپتامبر 30 , 2020
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: گروه های آسیب پذیر و خط مقدم بهداشت و درمان در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی گویا، در اجلاس غیرحضوری رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، افزود: نوع واکسن آنفلوانزایی که انتخاب شده، بهترین نوع واکسن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000