پسر ۹ ساله پس از ترک تحصیل قاتل پدرش را پیدا کرد

5f72ed31d6bd9_2020-09-29_11-45

داستان زندگی جذاب پسر ۹ ساله چینی که ۱۷ سال در انتظار دستگیری قاتل پدرش بود رسانه ای شد.

از قرار معلوم پسر ۹ ساله به همراه دوستش با یکدیگر در حال بازی بودند که درگیر شدند و این درگیری باعث بهم ریختن خانواده ها و ضرب و شتم پدرانشان شد که در این نزاع و دعوا پدر پسر چینی بر اثر اصابت گلوله جانش را از دست داد و به قتل رسید.

متهم که شاهد جان دادن پدر چینی در مقابل پسرش بود پا به فرار گذاشت و توانست تا مدت ها ناپدید شود.

پسر ۹ ساله که شاهد گریه های مادر و خواهرش بود پس از ترک تحصیل تصمیم گرفت تا قاتل پدرش را پیدا کند و به دست قانون بسپارد.

سال های طولانی پسر ۹ سال در تلاش برای پیدا کردن قاتل بود و با پرس و جو از افراد محلی بارها متوجه شد که قاتل کجا پنهان شده اما زمانی که به محل مورد نظر می رفت قاتل متواری شده بود و آخرین بار منبعی موثق به او گفت که قاتل پدرش در یک نانوایی کار می کند و با تغییر هویت توانسته زندگی جدیدی داشته باشد زمانی که پسر چینی به آن جا رفت پس از سه روز و پس از ۱۷ سال قاتل پدرش را پیدا کرد.

سرانجام در تاریخ۱۰ اکتبر سال۲۰۱۸ دادگاه متهم را به جرم قتل عمد به حبس ابد محکوم کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فروشنده زن برای لوازم آرایشی در قم الزامی شد

س سپتامبر 29 , 2020
سیاسی/ قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم گفت که ضرورت حضور فروشنده زن در کلیه فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ابلاغ شده است. حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب این تصمیم را با توجه به "تبعات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000